Naša ponuda

Oglašavati putem platformi RTL-a Hrvatska je najučinkovitije jer...

a) RTL Televizija i RTL 2 - imaju najkvalitetnije planiranje oglasnih blokova

RTL Hrvatska ima najučinkovitija sredstva dosega

Oglasni blokovi su planirani unutar sadržaja i kao takvi su kvalitetniji od onih između dva sadržaja, uz učinkovit utjecaj na odgovarajuću ciljnu skupinu:

  • dok je raspoložena i emocionalno uključena
  • dok obraća pozornost na sadržaj koji se prikazuje
  • dok je uključena u sadržaj koji se prikazuje
  • oglas prikazan dok su gledatelji uključeni u sadržaj, i dok obraćaju pozornost na isti, povećava razinu prisjećanja oglasa te pomaže povećanju prodaje
  • u periodu od 16h do 23h koriste se "zrcalni blokovi" što znači da će oglas biti istovremeno prikazan na oba kanala

b) RTL Plus je naš IPTV kanal koji se prenosi preko najvećih IPTV distributera i ima doseg od preko 390.000 kućanstava (preko 1.000.000 korisnika). Cijenom i sadržajem je jedna od najefikasnijih TV platformi

c) Online platforme - RTL Hrvatska ima različite online platforme koje omogućuju precizno pogađanje odgovarajuće ciljne skupine (rtl.hr, rtlpomazedjeci.hr, renatasopek.rtl.hr, studio45.rtl2.hr, ljubavjenaselu.rtl.hr, 1x2.rtl.hr i mnoge druge)

d) Mobilne platforme - omogućuju dostupnost najnovijim informacijama na svakom koraku (iPhone i Android)

e) Teletekst platforme - Brze, pouzdane i financijski vrlo povoljne, idealne su za direktno oglašavanje (RTL Televizija i RTL2)