Novi korporativni identitet RTL Televizije u jarkim bojama

Zagreb, 17. listopada 2011. - Uz svoja zaštitna lica i prepoznatljive boje te novi slogan 'RTL - Tvoja Televizija', RTL Televizija je 13. listopada predstavila novi korporativni identitet.

Nakon uspješne suradnje s njemačkom kreativnom agencijom Opium Effect na rješenjima prijašnjih korporativnih identiteta, RTL Televizija je ovaj put stvari uzela u svoje ruke. Tako je po prvi put u svojoj povijesti cijeli koncept novog korporativnog identiteta smišljen, dizajniran, produciran i post-produciran upravo u ON AIR odjelu RTL Televizije od strane grafičkih stručnjaka i dizajnera.

Novi korporativni identitet osvježena je i nadograđena verzija već postojećeg vizualnog rješenja baziranog na informaciji koja se želi prenijeti gledatelju. Svojim novim rješenjem korporativnog identiteta RTL Televizija kroji trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna. Osim toplih i jarkih boja, koje su zaštitni znak RTL Televizije, u devet novih promotivnih videospotova pojavljuju se poznata lica kao što su Antonija Blaće, Igor Bobić, Edita Misirić, Matko Knešaurek i Anja Alač te mnogi drugi kako bi svojim vjernim gledateljima prenijeli poruku, RTL-ov novi slogan:  'RTL - Tvoja Televizija'.

Od svog početka emitiranja u Hrvatskoj do danas ideja vodilja RTL-a upravo su gledatelji, čije su želje i potrebe najvažniji kriterij pri izboru i kreiranju programa. Novi slogan, 'RTL – Tvoja Televizija' jasno komunicira misiju, dok će vizualne promjene dodatno osnažiti vezu s gledateljima  i podsjetiti na jedinstven osjećaj i kvalitetno  provedeno vrijeme uz program RTL Televizije.

Još 2007. godine RTL Televizija se našla u društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu „Aqua“ za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.