Novosti
Evo nekoliko savjeta kako u kuhinji biti što kraće, a jesti što zdravije
RTL

Fit ljeto

Evo nekoliko savjeta kako u kuhinji biti što kraće, a jesti što zdravije

Uvriježeno je mišljenje da ljetni mjeseci znače i laganiju prehranu, no ako je hrana lagana, ne znači uvijek i da je zdrava.

Salate, voće, povrće… u vrtu ima svega, ali treba to sve znati pametno skombinirati. Donosimo vam prijedlog za nekoliko jela koja savršeno odgovaraju temperaturama iznad 30 Celzijusa i ne zahtijevaju puno vremena za pripremu.

Kuhana piletina ili, pak, pečena piletina (na kokosovu ulju) uz tikvice, brokulu ili neko drugo povrće uvijek je dobar as iz rukava. Izbjegavajte krumpir, ali i rižu.

Tjestenina s tunom, tjestenina s povrćem, tjestenina s piletinom… Zasitno i hranjivo, ali birajte integralnu tjesteninu.

Kakvo bi to bilo ljeto kada ne biste konzumirali ribu? Mnogima najdraža varijanta je riba s roštilja začinjena samo maslinovim uljem te eventualno češnjakom i peršinom. Prilog može biti blitva, špinat ili povrće sa žara.

Odlična varijanta je i hladna salata s tunom u koju možete dodati baš sve povrće koje volite.

Ljeto svima donosi opuštenost i veselje pa s takvim stavom treba pristupiti i kuhinji.

Izdvojeno

Reci što misliš!