Vozili smo Renault Twingo / Završen Renaultov ciklus pomlađivanja malih automobila

Image
Foto: Mato Pavličević

Novim Twingom završen je ciklus pomlađivanja Renaultovih malih automobila, u trećoj generaciji motor je smješten straga, kako bi se oslobodio dodatni prostor u kabini.

15.9.2014.
21:05
Mato Pavličević
VOYO logo

Novi Renault Twingo nadahnut je ne samo izvornim Twingom nego i Renaultom 5 a straga smješten motor budi sjećanja na slavne modele Renault 8 i Renault 10.

On je radikalno drugačiji od svojih prethodnika te predstavlja suvremen pristup konceptu gradskog automobila s naglaskom na inovacije u dizajnu i konstrukciji. Zabavan je, razigran i lepršav automobil, iznimno upravljiv, prostran i izrazito praktičan. S njime smo se družili na prezentaciji održanoj na zagrebačkim ulicama koje su Twingov prirodni ambijent. Budući da mu je cilj privući nove kupce, Renault je cijelu priču o Twingu okrenuo naglavačke i time preuzeo veliki rizik. Uostalom, to je bilo i s njegovim prethodnicima, pogotovo prvoj generaciji koja je utrla put malim ali prostranim gradskim automobilima. Smještanje motora straga genijalna je zamisao, baš kakav je bio i izvorni Twingo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević
Image
Foto: Mato Pavličević

Novi Renault Twingo

I dalje je malen izvana i velik iznutra, ali sada na izbor nudi i dva sustava povezivanja koji uz njegovu nenadmašnu upravljivost i okretnost olakšavaju vožnju u urbanim područjima. Krasi ga inovativna platforma koju dijeli s novim Smartom Forfour, a motor smješten straga donosi mnogobrojne prednosti, uključujući krug okretanja od samo 4,3 metra zbog čega se automobil može okrenuti gotovo u mjestu. Spomenimo i povišen vozačev položaj koji jamči preglednost na razini najboljih automobila u klasi. Istodobno, novi je Twingo 10 cm kraći od prethodnika, ali unutrašnjost je dulja čak 23 cm. Nevjerovatno koliko je veći osjećaj prostora u odnosu na dosadašnji model. Uređenje unutrašnjosti temelji se na kontrastu između bijele i crne boje. Okvir armaturne ploče, umetci na upravljaču, okviri ventilacijskih otvora i obloge vrata bijele su boje i u kontrastu s crnom bojom ostatka unutrašnjosti.

Twingo po prvi puta dolazi s peterim vratima (verzija s troja neće postojati) a zahvaljujući posve ravnoj podnici u potpunoj udobnosti može prevesti četvero putnika. Prtljažnik je obujma 219 litara, prag u ravnini prtljažnika na idealnoj je visini za utovar, a stražnja se klupa djeljiva u omjeru 50:50 lako preklapa kako bi dobili ravnu podnicu prtljažnika duljine 1,35 m. To je jedini mali gradski automobil u koji, zahvaljujući rekordnoj duljini utovarnog prostora od 2,31 metra (kad se obori naslon i suvozačkog sjedala), po duljini stanu polica za knjige, kontrabas ili košarkaš. Moramo spomenuti kako je ukupni volumen polica i pretinaca u kabini čak 52 litre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević
Image
Foto: Mato Pavličević

Novi Renault Twingo

Novi Twingo jedini je gradski automobil koji na izbor nudi dva multimedijska sustava: pametno rješenje koje obuhvaća besplatan navigacijski sustav temeljen na sustavu R&GO povezan s vašim pametnim telefonom ili ugrađeni tablet R-Link Evolution najnovije generacije s dugim popisom aplikacija razvijenih za vozače. Tri su paketa opreme, Authentique, Expression i Dynamique uz bogati popis dodatne opreme.

Zahvaljujući širokoj paleti boja karoserije, naljepnicama i ukrasnim elementima unutrašnjosti, novi Twingo može se prilagoditi svačijem ukusu, od muževnog do ženstvenog, zen, sportskog pa čak i retro, s uzorcima nadahnutim Renaultom 5 (crte i pruge). Posebna pažnja posvećena je pasivnoj sigurnosti (ESP i četiri jatuka su serijski), zbog nje je čak žrtvovan prostor sprijeda gdje su umjesto barem malog prtljažnika, struktura za zaštitu od sudara i otvori za dolijevanje tekućina. Pristup posudi za pranje stakla je nespretan, zahtijeva skidanje prednjeg poklopca i vraćanje natrag poprilično složenom radnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad je riječ o pogonu, na izbor nudi dva trocilindarska motora (atmosferski i turbo) koji ostvaruju snažne performanse, a istodobno su štedljivi. Uvodni motor je SCe 70 sa 70 KS, i posebno je prilagođen gradskoj vožnji zahvaljujući okretnom momentu od 91 Nm. Gotovo 90 % najvećeg okretnog momenta dostupno je od 1000 o/min dok je deklarirana potrošnja 4,2 litre.

Sa živahnim motorom Energy TCe 90 (90 KS i 135 Nm) straga, novi Twingo u elementu je i na duljim putovanjima otvorenom cestom. Deklarirana potrošnja je 4,3 litre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević
Image
Foto: Mato Pavličević

Novi Renault Twingo

Konstrukcija novog Twinga jamči i uravnoteženu raspodjelu mase (45 posto na prednjoj osovini i 55 posto na stražnjoj, u usporedbi sa 70:30 u slučaju automobila s prednjim pogonom). Također, jamči precizno i sigurno upravljanje koje vožnju u urbanim područjima čini posebnim užitkom.

Proizvodi se u tvornici u Novom Mestu u Sloveniji (paralelno sa Smartom Forfour) u koju je mnogo uloženo kako bi mogla ispuniti standarde Renaulta i Daimlera u pogledu kvalitete. Već ranije proglašena je najboljom Renaultovom tvornicom. Cijene novog Twinga se kreću od 65.900 kn naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo