Paket aranžman / Vozili smo osvježene Mazde, 6 i CX-5

Image
Foto: Mazda

Mazda je odlučila je odlučila „u paketu“ osvježiti crossover CX-5 koji je na tržištu već tri godine i atraktivnu limuzinu Mazda6, nakon svega dvije godine prodaje. Nove Mazde imali smo priliku isprobati na cestama oko Barcelone

2.3.2015.
22:53
Mazda
VOYO logo

Jasno je kako period između pojave novog i redizajniranog modela postao sve kraći  te kako će proizvođači osvježavati vozila već nakon dvije do tri godine. Kod Mazdine perjanice, modela Mazda 6 na prvi pogled će promjene spaziti samo dobri poznavatelj njihovih modela.

„Šestica“ je ionako jedna od najatraktivnijih u segmentu, pa su dizajneri imali dosta težak zadatak napraviti određene kozmetičke korekcije, čak više same izmjene radi i dodatnog vjetra u jedra ovog modela nego što je on, realni gledano, u bilo čemu zastario. Izvana uočavamo redizajniranu prednju masku, odbojnik i kućišta maglenki iznad kojih su i dvije kromirane lajsne. Nova su stražnja svjetla, dok je na krovu nova antena u obliku peraje. Najviše izmjena je u interijeru koji je dobio potpuno novu prednju armaturu, također nova je središnja konzola te komande klima uređaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mazda
Image
Foto: Mazda

Mazda

Dizajn multimedijskog sustava je potpuno izmijenjen a sedam inčni ekran se sada nalazi izdvojen, poput tableta, kao kod mazde 3. Poboljšana su još sjedala i zvučna izolacija a velika novost je ugradnja elektronske parkirne kočnice čime je oslobođen prostor na konzoli između prednjih sjedala. Novost je i opcija grijanih stražnjih sjedala. Od unapređenja svakako treba spomenuti ona namijenjena sigurnosti, sustave koji joj aktivno doprinose. To su adaptivna prednja svjetla, nadzor mrtvog kuta, nadzor držanja prometne trake koji sad i sam zakreće upravljač, nadzor umora vozača, mazda city brake koja sama zaustavlja vozilo pri brzinama do 30 km/h, sustav MRCC koji sam održava razmak od vozila ispred i drugo. Spomenimo i Head-up sustav, veliku novost kod Mazde.

Ponudu motora čine tri benzinska i dva turbodizelska stroja tehnologije Skyactiv upareni s ručnim ili automatskim mjenjačem. Većina verzija je dostupna sa sustavom regeneracije energije kočenja i-ELOOP dok je sustav i-stop (gasi vozilo kod zaustavljanja) standard u svim verzijama. Benzinsku osnovu čini dvolitreni motor SKYACTIV-G u verzijama sa  107 kW/145 KS, odnosno 121 kW/165 KS. Na vrhu ponude benzinaca je 2.5-litreni SKYACTIV-G sa 141 kW/192 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mazda
Image
Foto: Mazda

Dizelsku ponudu predstavlja 2,2-litreni SKYACTIV-D motor s common-railom. Na dispoziciji je u verzijama sa 110 kW/150 KS odnosno 129 kW/175 KS.

Mazda6 u wagon (Sport Combi) izvedbi sa SKYACTIV-D 2.2 dizel motorom dostupna je i s novom generacijom pogona na sve kotače (AWD) koji se ugrađuje i u model CX-5. Sustav je pažljivo prilagođen limuzinskoj karoseriji, pri čemu se naročito vodilo računa da se ponude najbolje performanse i maksimalna učinkovitost vožnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mazda CX-5

Najprodavaniji Mazdin model na Starom kontinentu je upravo njihov kompaktni SUV koji je za novu modelsku godinu decentno osvježen. To je ujedno i prvi serijski model dizajniran po filozofiji KODO (duša u pokretu) a po kojem je osmišljena čitava nova generacija Mazdi. Sprijeda je ovaj SUV dobio novu masku s pet vodoravnih prečki, nova su svjetla s novim LED potpisom te prednji odbojnik. Stražnja svjetla također su lagano promijenjena i dobila su LED tehnologiju. Od vanjskih izmjena spomenut ćemo novi dizajn 19-inčnih naplataka i dvije nove boje u ponudi.

Iznutra su upotrebljeni osjetno kvalitetniji i ugodniji materijali, implementirana je elektronska parkirna kočnica čime se dobila “čišća” konzola između sjedala. Nove su komande klime, a također je i poboljšan vozačev položaj za upravljačem. Sve inovativne elektronski sustave dijeli sa svojom većom sestrom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mazda
Image
Foto: Mazda

Mazda

I ponuda motora je gotovo jednaka kao i u Mazdi 6, dvolitreni SKYACTIV-G sa 165 KS (FWD), odnosno 165 KS (AWD) te 2,5 litreni SKYACTIV-G sa 192 KS i pogonom na sve kotače. Dizele predstavljaju SKYACTIV-D 2.2 sa 150 odnosno 175 KS. Slabiji je dostupan s pogonom na prednje ili sve kotače dok je snažniji isključivo AWD.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo