NE ZNAMO ŠTO ŽELIMO / Je li Hrvatska doista turistička zemlja?

Hrvatska se i ove godine nada rušenju rekorda u zaradi od turizma. No, iako žele njihov novac - s turistima na obali mnogi nisu zadovoljni. Tvrde - prebučni su i samo stvaraju nered. Na stranu, bageri i dizanje cijena u nebo u vrijeme većih događaja - što im Hravstka nudi da svoju zaradu ponovno ostave na našoj obali.

12.7.2014.
19:03
VOYO logo

Mala zemlja za veliki odmor i još veće radove u špici sezone. Ili mrtve dupine na plaži. Nije da morska bića ne ugibaju u Španjolskoj ili Grčkoj, ali sigurno ne trunu pred turistima sedam dana, kao ove godine u Primoštenu. Deseci milijuna eura za dva dana partijanja? Može, ali bez gužve, buke i...ukratko bez partijanja.

Ponuda bazirana na lijepoj obali, suncu i moru već je dugo na klimavim nogama. Konkurencija sve više i brže jača, a Hrvatska se još bori s anonimnim pozivima policiji u 23 sata za stišavanje glazbe iz obližnjeg kafića. Jesu li Hrvati uopće turistički odgojeni?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stručnjaci smatraju  da smo još u povojima, ali napredujemo. Možda ipak malo presporo.

"Kod nas se djeca od malih nogu moraju odgajati da smo turistička zemlja i da osmijeh na licu mora biti osnova komunikacije s bilo kojim gostom - bez obzira je li on došao iz nekog našeg grada ili izvana", poručuje urednica hrvatskog turističkog magazina DamjanaDomanovac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobiva se dojam da želimo da gosti dođu, ostave novac i odu.

"To sve više izlazi iz mode. Svi koji se bave turizmom uviđaju da to može nositi nešto sasvim drugo", kaže ministar DarkoLorencin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako se pravimo da smo shvatili što nam je ministar htio reći, onda to "nešto drugo" za cijenu koju tražimo od naših gostiju svakako treba uključivati i srdačnost. To znači da kada apartman koji inače u špici sezone naplaćujete 150 eura, za jedan festivalski vikend rentate za čak 800 eura po danu, učinite to tako da se gost, dok ga preveslavate, ne osjeća neželjeno.

Zarada svakako jest velika, no od Ultre je neće vidjeti Brač, koji im je ove godine uručio odbijenicu. I Palmižana je u problemu jer se jahtaši, koji ostavljaju poprilične iznose na Hvaru, prozivaju zbog prevelike buke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dok postoji i jedan slučaj mi moramo pravodobno odreagirati i sjesti za stol. Jer ovako će neugodnosti imati i oni koji se bave turizmom i oni koji rade partije na brodovima", kaže Lorencin.

Hm, gdje pronaći turiste koji vole trošiti i hodati na prstima?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mjesta ima za sve", uvjerava ministar.

Mjesta ima i za napredak. Kolektivni. Mi ćemo učiti od ovog šjora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Strašno volim zabavu, pjesmu! Uvik sam bio takvi i uvik ću ostat takvi!"

Samit
fnc 15
Gajin svet
Cijena strasti
Hell's kitchen
default_cta
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Alvin i vjeverice
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Volio bih da sam ovdje
Brak na prvu
Playmobil
default_cta
Sumrak saga: Mladi mjesec
VOYO logo