širi se dobar glas / 'Neodoljiva Hrvatska': Korčula u lovu na Guinnessov rekord!

Image
Foto: Boris Scitar/PIXSELL
Image
Foto: Boris Scitar/PIXSELL

Autorica projekta Sunčana Matić rekla je da taj katalog najveći na svijetu i da je kandidiran za Guinnessovu knigu rekorda.

26.9.2014.
20:32
Boris Scitar/PIXSELL
VOYO logo

U povodu 800. obljetnice Statuta grada i otoka Korčule, u Gradskome muzeju Korčule predstavljan je katalog "Neodoljiva Hrvatska", koji je zbog veličine kandidiran za Guinnessovu knjigu rekorda.

Autorica projekta SunčanaMatić rekla je da taj katalog najveći na svijetu i da je kandidiran za Guinnessovu knigu rekorda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dimenzije su mu 1398 puta 1650 milimetara, ima 70 kilograma i 378 stranica.

Pod nazivom "Neodoljiva Hrvatska" katalog s 45 tekstova i 344 fotografije predstavlja novo, moderno poglavlje u promidžbi Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije i države zanimljive za poslovne investicije, rečeno je na predstavljanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Katalog sadržava najvažnije podatke o Hrvatskoj, u njemu su opisane njezine atrakcije, prirodne ljepote, povijesna i kulturna baština, tradicija, običaji, sportski uspjesi, njezino gospodarstvo, ekologija, turistička ponuda itd.

Image
Foto: Boris Scitar/PIXSELL
Image
Foto: Boris Scitar/PIXSELL

Uz katalog su u gradskom muzeju stražarili moreškanti HGD "Sveta Cecilija", što je izazvalo dodatno zanimanje posjetitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Gradskoj vijećnici održana je i završna prezentacija edukativne platforme međunarodnog programa "Korčula Cross Media".

U petodnevnom projektu pripovjednog turizma kroz međunarodne radionice i predavanja kreirani su multimedijalni i interaktivni sadržaji radi promidžbe i osmišljavanja novih turističkih sadržaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Voditeljica i glavni mentor programa je hrvatska multimedijska umjetnica Helena Bulaja-Madunić.

Pripovjedni turizam dio je turističke promidžbe koji su mnoge zemlje već uvrstile u nacionalne strategije razvoja turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radionice s temama Legende i baština, Vino i hrana te Ljudi i običaji bile su namijenjene edukaciji i kreiranju multimedijalnih interaktivnih, mobilnih i internetskih aplikacija te igara radi promidžbe i osmišljavanja novih turističkih sadržaja hrvatskih odredišta.

Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo