val reakcija na HTZ-ovu odluku / Trakavica se nastavlja: ovo su slogani koji su bili u užem izboru!

Ne stišava se val reakcija na jučer predstavljen slogan Hrvatske turističke zajednice

13.2.2015.
19:23
VOYO logo

Za novi kontroverzni turistički slogan "kriva" je marketniška agencija BBDO. Kažu da im je najveći izazov bio promijeniti percepciju Hrvatske kao zemlje sunca i mora - bez ikakvog drugog sadržaja.

"Mislimo da je 'full of life', puna života, dobar početak unutar kojeg se može onda dalje komunicirati upravo prema tom glavnom problemu", izjavio je izvršni direktor BBDO-a Zagreb LukaDuboković.

U užem izboru bili su i slogani 'Croatia, state of mind', 'Life by Croatia' te 'Croatia, take me everywhere'. Anketa je napravljena u 8 europskih zemalja.

"Prvi je dobio 28 i pol, drugi 24 i pol, zatim 20, dalje imamo 17 i peti je dobio 9 posto", kazao nam je RatomirIvičić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Bez obzira na postotke anketa, izbor je pogrešan jer s njim gubimo identitet, smatra autor još uvijek aktualnog loga.

Image
Image



"Dakle u sloganu nema niti jedne riječi koja upozorava da mi imamo more, da mi imamo toliko otoka, da imamo neke posebnosti, nego me jednostavno podsjeća na neku vrstu političke poruke - kao ono, na hrvatskom je to čak nespretno prevesti, puna života. Kakvog života?", stav je dizajnera BorisaLjubičića.

BBDO kritike odbacuju jer je, kažu, na izradi slogana mjesec dana radio tim od 30-ak ljudi.

"Problem je u Hrvatskoj rekao bih da ljudi gledaju taj slogan i kroz neku političko - ekonomsku situaciju, a on je isključivo vezan uz turizam kao takav", dodaje Duboković.

U HTZ-u kažu kako u 2 milijuna i 812 tisuća kuna, koliko su platili BBDO-u, ulazi izrada cijelog novog komunikacijskog koncepta koji uključuje i izradu plakata, TV spotova, novinskih oglasa te digitalno oglašavanje.

"Od 258 milijuna ljudi koji u Europi putuju njih 110 ne zna da je Hrvatsak turistička zemlja. I na kraju ih svega 13 milijuna dolazi u Hrvatsku. Dakle mi to želimo promjeniti", dodaje Ivičić.

Slogan u kojima se pojavljuje riječ život trenutačno koriste samo Maldivi, dok je fraza FULL OF LIFE korištena prije 8 godina za reklamu jednog auta. Sviđao se javnosti ili ne, sljedećih 5 godina, koliko se slogan namjerava koristiti, Hrvatska će, htjela-ne htjela, morati biti - puna života.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo