RAZOČARAO OBOŽAVATELJE / Novi iPhone: Stari proizvod umotan u novi celofan?

Napokon je stigao! Dugoočekivani iPhone 5 predstavljen je sinoć, a gotovo istodobno počele su rasprave je li ponudio nešto revolucionarno ili se radi tek o starom proizvodu umotanom u novi celofan. Dobra je vijest da je konkurencija smart phonea sve veća i da korisnici mogu izabrati najbolje.

13.9.2012.
20:40
VOYO logo

Plan je bio promijeniti povijest potrošačke elektronike. Opet.

"Nitko nije mogao predvidjeti da će naši proizvodi biti toliko uspješni, a sad odlazimo na novu razinu, radimo ogroman skok s uzbudljivim vijestima o novom iPhoneu", izjavio je glavni direktor Applea TimCook.

No, Petica je ispala tek brži, tanji i lakši telefon s većim ekranom. To je malo razočaralo i hrvatske fanove, koji su sinoć pažljivo pratili predstavljanje.

"Komentar je bio da je ovo najveća stvar koja se dogodila iPhoneu od iPhonea. Možda po veličini ekrana, ali ništa revolucionarno, samo evolucionarno", tvrdi FilipRadelić, programer.

Ovo je prvi Appleov telefon na kojem nije radio SteveJobs pa je možda i zbog toga nedostajalo nešto revolucionarno.

"Definitivno neodstaje ona, 'one more thing' na kraju, svi smo očekivali do kraja eventa da će najaviti nešto, ali nije bilo nikakvog iznenađenja", dodao je Radelić.

A konkurencija je žešća nego ikad - kupce mame mobiteli s NFC tehnologijom, bežičnim punjenjem, ugrađenim projektorima,  desecima megapiksela, pa čak i vodootpornošću.

"Danas je situacija takva da i mnogi drugi proizvođači nude modele koji su vrlo slični iPhoneu koji imaju i veće ekrane i brže procesore, možda čak i zanimljivije aplikacije", kazao je DraganPetrić, izvršni urednik časopisa Bug.

No, zbog vjerne vojske obožavatelja svejedno se očekuje da do kraja godine bude prodano čak 45 milijuna primjeraka novog uređaja.

"Apple je napravio smartphone pazeći samo na to da bude usporediv sa svojim prethodnim modelima i da korisnicima koji su već navikli na iPhone bude bolji da ga požele imati", dodaje Petrić.

Zaoštrio se i sukob s Googleom, čije su karte zamijenile Applove Mape. Zbog svega će profitirati korisnici, jer telefoni su od ove jeseni bolji i pametniji nego ikad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo