dm
Kako se unaprijed pripremiti za zdrave obroke za čitav tjedan?
Tri, dva, jedan - kuhaj!

novosti

SAVJETI

Kako se unaprijed pripremiti za zdrave obroke za čitav tjedan?

Planiranje obroka unaprijed i informiranje o tome što jedete uvelike vam može pomoći u održavanju zdravog načina ishrane.

Bacite pogled na naše jednostavne savjete i počnite jesti bolje, usprkos vašem ludom rasporedu:

  1. Unaprijed nasjeckajte povrće i pospremite u vrećice ili kutijice.

Med

2. Isplanirajte obroke za predstojeći tjedan i nabavite sve potrebne namirnice.

Med

3. Unaprijed pripremite doručak za cijeli tjedan. U teglicama kombinirajte zobene pahuljice s različitim suhim voćem i orašastim plodovima.

Med

4. Udvostručite količine – napravite dupli recept pa pola smrznite.

Med

5. Koristite začine. Napravite različita jela iz iste namirnice pomoću različitih začina. 

Med

6. Meso začinite i ostavite u marinadi. U ulju i začinima će ostati svježe, a natopit će se finim aromama.

Med

7. Organizirajte je važna! Namirnice u hladnjaku podijelite u prozirne posudice tako da imate kompletan pregled vaših polica.

Med

8. Napravite zdrave snackove za cijeli tjedan! izradite grickalice koje mogu stajati (npr. homemade energetske pločice), a koje će biti spremne za međuobroke cijeli tjedan (i nećete posezati za nezdravim grickalicama!).

Med

9. Pazite na rokove trajanja. Kvarljivije namirnice pojedite na početku tjedna. Kuhana jaja su super izbor za kraj tjedna jer ostaju dugo svježa.

Med

10. Vodite računa o uravnoteženosti obroka. Osigurajte dovoljno svježeg povrća, proteina, ugljikohidrata i voća u svakom obroku.

Med

Reci što misliš!