dm
Dva rizika pripreme kus kusa
Thinkstock

novosti

Zrno po zrno

Dva rizika pripreme kus kusa

Iako ga se često smatra žitaricom, kus kus je zapravo tjestenina od brašna durum pšenice.

Za razliku od obične tjestenine, kus kus možete koristiti i u pripremi hamburgera umjesto krušnih mrvica ili pak može biti zvijezda zdravog burgera od kus kusa i špinata.

Rizik 1: Kus kus kaša

Iako se veoma lako priprema i još lakše upija okuse, količina vode koju dodajete kus kusu iznimno je bitna jer umjesto ukusnog kus kusa, možete završiti sa zdjelom amorfne kaše. Organski dmBio kuskus priprema se veoma jednostavno - pomiješate istu količinu kipuće vode i kus kusa te ostavite da odstoji 10 minuta. Za dvije porcije dovoljno je pomiješati jednu i pol šalicu kus kusa s jednom i pol šalicom kipuće vode.

Rizik 2: Slijepljeni kus kus

Ako nakon preporučenog vremena za namakanje zaboravite na kus kus i odlučite ga ostaviti sa strane, dok blanširate povrće, možete završiti s jednom velikom grudom od kus kusa koja se neće najbolje sljubiti s vašim povrćem. Čim je namakanje gotovo, kus kus pažljivo promiješajte vilicom kako biste razbili sve grudice.

Da, postoje rizici, no kus kus je jedna od najzahvalnijih namirnica za brzu pripremu tijekom užurbanog radnog tjedna. Idealan je za pripremu salate kao glavnog jela jer je bogat izvor vitamina B kompleksa te je bogat proteinima. Jedna šalica kus kusa sadrži oko 6 grama proteina, što je oko 12 % potrebnog dnevnog unosa ovog nutrijenta koji je, između ostalog, zadužen za izgradnju mišića.

Kako uz samo nekoliko sastojaka možete pripremiti ukusan (i zdrav) ručak pogledajte OVDJE.

Reci što misliš!