U terminu od 18 do 19:55 sati središnja informativna emisija RTL Danas bio je najgledaniji news format u danu u ciljnoj skupini 18–59. Uz to, bio je 24,1% gledaniji od središnje informativne emisije glavnog konkurenta u ciljnoj skupini 18–59.
Udarni termin RTL-a, tijekom kojeg je emitirana i 'Ljubav je na selu', ostvario je 8,1% veći udio u gledanosti (SHR) od glavnog konkurenta u ciljnoj skupini 18–59.
Izbori RTL-a za europski parlament, kao i ostale aktualnosti iz zemlje i svijeta, pratili su se i na web portalima i društvenim mrežama RTL-a. Prikazi stranica news portala Danas.hr porasli su tako 31%, dok je doseg Facebook profila news portala Danas.hr bio veći 24% u odnosu na prošlu nedjelju. Da naše gledatelje i čitatelje, unatoč slaboj izlaznosti, politika ipak zanima, pokazuje i to što su korisnici na Facebook stranicama RTL mreže ostvarili 9% više interakcija i privukli 30% više novih pratitelja u usporedbi s dnevnim prosjekom.