Kampanja je osmišljena kako bi potaknula najmlađe da slobodno sanjaju, istražuju i razvijaju svoje talente, uz jasnu poruku da njihovi snovi imaju vrijednost i da zaslužuju podršku odraslih. Naglasak je na stvaranju okruženja u kojem djevojčice i dječaci odrastaju uz jednake mogućnosti te se osjećaju ohrabreno slijediti svoje interese.

Jedan poznati astrofizičar mi je jednom rekao da se gotovo sve što poželimo može ostvariti unutar pet godina. I zaista, s tom spoznajom je napredak znatno lakše pojmiti. Sve što mi kao pojedinci moramo napraviti jest odlučiti i vrijedno prionuti poslu. Mislim da je to jedna jako dobra poruka djeci koja često, u današnjem dinamičnom svijetu, misle da sve mora biti odmah i sad, a kada se to ne ostvari, ostaju obeshrabrena. Zato još jednom naglašavam da možeš biti sve što poželiš, ali pri tom valja ostati svjestan kako se iza istinskog uspjeha krije put koji ima uspone i padove. A mi odrasli? Mi smo tu da budemo podrška našim malim zvijezdama, onako iskreno i bez skrivenih namjera", poručuje Tatjana Horvatić, urednica i voditeljica RTL-a Kockice.

RTL Kockica od početka emitiranja i rada njeguje sadržaj koji promovira pozitivne životne vrijednosti, kreativnost i međusobno poštovanje među djecom. Kroz programsku shemu kontinuirano se obrađuju teme važnih društvenih vrijednosti i jednakosti, uz cilj da se djeci približe znanja i vještine koje će ih pratiti kroz život. Obilježavanjem ovog dana, kanal ponovno skreće pozornost na važnost brige o dječjim pravima te na izazove s kojima se djeca susreću, te još jednom potvrđuje svoju posvećenost obrazovnoj i društvenoj misiji usmjerenoj najmlađima.




