Ostalo

Nino Štambuk: 'U Sloveniji Voyo je jači od Netflixa'

Nino Štambuk, glavni direktor distribucije CME Adria sudjelovao je na panelu naziva 'Transformacija medija' na Weekend Media Festivalu u Rovinju

RTL.hr
23.09.2023 19:56

Vrijeme je promjena. Mediji se mijenjaju na način da streaming platforme zamjenjuju televiziju, digitalno zamjenjuje print. No, hoće li to potpuno transformirati medije i streaming platforme postati budućnost? Upravo je o takvim temama razgovarao na 16. Weekend Media Festivalu u Rovinju stručnjak Nino Štambuk, glavni direktor distribucije CME Adria. Panelom naziva "Transformacija medija" dalo se uvid o promjenama u kojima su se mediji našli.

U medijima tiskani proizvodi gube na značaju, a oni digitalni napreduju, potvrdio je direktor distribucije CME Adria Nino Štambuk.

Nino Štambuk, glavni direktor distribucije CME Adria
Nino Štambuk, glavni direktor distribucije CME Adria FOTO: RTL - AP

Transformacija medija je proces koji traje već neko vrijeme i sigurno će trajati i dalje komentirao je direktor distribucije CME Adria dajući primjer kako u Americi 50 posto gledanosti čini linearna televizija pored svih Netflixa koji su tamo domaći servisi, a onda onih drugih 50 posto čini streaming. Dakle, pola ih je krenula prema novom svijetu", pojasnio je Štambuk.

Evolucija medija i sve zahtjevnije tržište izbrisali su sve granice pa danas mediji predstavljaju mnoštvo grupacija koje pod jednom kapom proizvode i video i audio i pisane formate, organiziraju konferencije, produciraju podcaste, smišljaju posebne projekte... Izazovi su veliki, potvrdio je to direktor Hanza Media, Vladimir Janković istaknuvši kako su svi koji se bave medijima već dugi niz godina navikli na rad u digitalnom okružju i svladali osnovne vještine. No, dodaje kako su ostali izazovi poslovanja, odnosno kako u tim novim uvjetima osigurati prihode, organizirati procese i posložiti cijelu organizaciju.

Streaming platforme su stvarnost, ono što je danas na vrhuncu digitalnih medija. Imamo dualnu igru, odnosno meta kohabitaciju između televizije, kao linearnog medija gdje ga želiš i dalje držati na razini koju zaslužuje, ali s druge strane investiraš i u sadržaj i streaming jer je to budućnost. Tako da mi sada najviše radimo na Voyo. Zanimljiva je činjenica da je u Sloveniji Voyo jači od Netflixa. Putokaz je to da možeš povezati lokalni sadržaj i streaming i da možeš ostati relevantan i da sve to ima smisla" objasnio je direktor Nino Štambuk koji je potvrdio da im je sada u središtu napredovanje platforme Voyo.