Ostalo

Zoran Šprajc: 'Sintagma kontroverzni poduzetnik se održala do danas'

Zoran Šprajc sudjelovao je u panel raspravi 'Kontraverzni poduzetnik - Medijska percepcija poduzetništva' na Weekend Media Festivalu u Rovinju

RTL.hr
23.09.2023 15:32

Tko su i što su kontroverzni poduzetnici? Šprajc: 'Svi znamo da dama iznajmljuje 'meso' na jahti, ali ona je - kontroverzna poduzetnica'

Jedan od zanimljivijih, žešćih i duhovitijih panela vidjeli smo i poslušali trećeg dana Weekend Media Festivala u Rovinju u dvorani Vikendica. Tema razgovora s panelistima pod naslovom 'Kontroverzni poduzetnik - Medijska percepcija poduzetništva' bila je dovoljno kontroverzna da privuče publiku koja je ispunila i zadnji kutak dvorane!

Mnogi su sigurno došli privučeni i zvučnim imenima panelista na temu 'kontroverzni poduzetnik' među kojima je govorio voditelj i autor s RTL-a Zoran Šprajc.

Zoran Šprajc
Zoran Šprajc FOTO: RTL

"Sintagma 'kontroverzni poduzetnik u medijskom prostoru vrijedi od 90-ih ali se zasluženo održala do danas. Mi mediji smo smislili tu kovanicu po načelu 'da nešto kažemo a da nam ne uđe. Netko se, svi znamo, bavi nečim čime ne bi smio, ali eto ima i neki legalan biznis pa je taj netko - kontroverzni poduzetnik. Kontroverzna poduzetnica može biti i naprimjer neka dama koja ima organizirani biznis pa šalje mlade djevojke po jahtama za zabavu. I ona je za medije kontroverzna poduzetnica jer, eto ima neki legalan biznis, 'a ne bi se šteli ni zamjeriti'. Jer, eto, možda će i nama baš te usluge jednom zatrebati.", s velikom dozom ironije i humora temu je načeo RTL-ov Zoran Šprajc.

Rasprava je u jednom trenutku (s)krenula i u samokritičke vode jer se većina sudionika panela složila s etički upitnim uplivom državnih marketinških ulaganja u medije.

"Nije jednako reklame i oglase objavljivati ako ih naruči privatna firma ili država kroz svoje institucije i ministarstva. Konzum, Lidl ili neki slični subjektu kroz oglašavanje u medijima žele prodati svoje proizvode kupcima, dok recimo država kroz plaćeno oglašavanje recimo HEP-a taj isti mediji nastoji - kupiti", primijetio je Zoran Šprajc.

 

Zoran Šprac
Zoran Šprac FOTO: RTL

Kolačići

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.