Vjenčanica iz snova: Kanada

SAY YES TO THE DRESS: CANADA

20 min | reality | Kanada | 2015

RTL, subota u jutarnjem terminu

RTL Living, ponedjeljak - petak u popodnvenom terminu

Autor
Chantal Jackson

Producent
Sheldon Ludwig, Yette Vandendam, David Fortier, Gerry McKean, Ivan Schneeberg

Prije nego što izgovorite - pristajem, morate reći - da!

Vjenčanje je, naravno, najvažniji dan svake mladenke, no prije vjenčanja ključan je odabir prave vjenčanice! Ono što je zajedničko baš svim mladenkama koje žele da njihovo vjenčanje iz snova izgleda točno  kako su zamislile jest - savršena vjenčanica! Kada dođe veliki trenutak, odabir vjenčanice nije baš jednostavan. Ovisno o budžetu, figuri - oko čega često nastaju drame, te, naravno, zamišljenom modelu, mlada bira vjenčanicu. No izbjeći savjete bližnjih: roditelja, kuma ili prijatelja nije nimalo lako pa se tako čitav sretni događaj odabira najvažnije haljine u životu može pretvoriti u pravu noćnu moru. Ova uspješna reality serija donosi suze, iznenađenja i veselje u Amanda-Lininom butiku za vjenčanja u kojem grupa snalažljivih konzultanata - Dimitra, Christina, Rania, Erika, Lee, Connie i Marcella te strastveni stilist za vjenčanja Jospeh Spencer, koji je surađivao i s Bette Midler, Arethom Franklin i Patti Labelle, mladim damama snove pretvaraju u stvarnost. Jer, ne zaboravimo, prije nego što kažu – pristajem pred oltarom, moraju reći – da u butiku vjenčanica!

Inačica američke verzije “Vjenčanice iz snova: Kanada” prikazuje se na W Networku, u kojoj mladenke kupuju vjenčanice u Amanda-Lina’s butiku u Woodbridgeu, u Ontariju. Suza, emocionalnih i dirljivih scena ne nedostaje dok Joseph mladenkama predlaže pravu haljinu, stvorenu baš za njih. U originalnoj američkoj verziji budžet za haljine seže od 3.000 do 15.000 dolara, dok je u ovoj kanadskoj verziji budžet nešto manji, od 1.500 do 2.400 dolara, no, ako djeveruše misle i kupiti haljinu ispod 1.000 dolara, vjerojatno neće naći ono što su željele. Amanda-Lina’s butik, u vlasništvu Sama i Rachelle Pollari, posluje od 1995. te nudi 15-ak modnih brandova, pažljivo odabranih od samih vlasnika, koji svake godine putuju svijetom istražujući posljednje modne trendove vjenčanica.