Ostalo

Einhell je započeo globalni marketinški turbo s dva vrhunska partnera

Landau a. d. Isar, 9. svibnja 2023. – Einhell Germany AG promiče globalnu ekspanziju svog brenda – a tvrtka to čini uz karizmu dva svjetski poznata partnera: FC Bayern München i Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Team. Brendovi su također glavni i središnji dio TV kampanje visokog profila, koja se od početka travnja emitirala u 13 zemalja.

Promo
12.05.2023 11:12

Brend je emocija

Kao vizionar bežične budućnosti, Einhell Germany AG sebi je postavio visoke ciljeve. Uz dosljedno širenje asortimana, ulaže i u strateški razvoj vlastitog brenda: Postavili smo si ambiciozne ciljeve i brzo napredujemo. Naše partnerstvo s FC Bayernom već nam je pomoglo da ostavimo dojam. Formula 1 nam donosi još jednu ciljnu skupinu i drugi je turbo pogon u našoj međunarodnoj komunikaciji, jer će nam jasna orijentacija prema kupcima i jaki partneri na istoj valnoj duljini omogućiti promicanje razvoja našeg brenda na međunarodnoj sceni," kaže Julian Bohry, Marketing Direktor Einhell Germany AG . Naš cilj je emocionalno usidriti brend Einhell kod kupaca, jer brend čine emocije."

E-Team 2.0, Einhellova posebna "uradi sam" ekipa

Partnerstvo s FC Bayernom i Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team-om središnji je dio TV kampanje koja je pokrenuta u travnju, a sada se proteže na tiskane i online medije. Nastavak kampanje E-Team nastao je pod redateljskom palicom višestruko nagrađivanog redatelja Charleya Stadlera. E-Team, predani "uradi sam" tim, pretvara nemoguće u moguće pomoću alata Power X-Change. Sa slobodom bez kabela za napajanje, četiri lika – Frank, Crazy-DIY, Skye i Mike, koje među ostalima glume Michael Epp i Vinzenz Kiefer – hvataju se u koštac s posebno teškim zadacima, dovršavajući svaki izazovni zadatak uz osmijeh i namigivanje.

Oglasi TV kampanje emitirani su više od 25.000 puta u 13 različitih zemalja. U kampanji su dva svjetski poznata lica: Toto Wolff i Oliver Kahn.

Einhell kao "službeni stručnjak za alate" Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team-a

S početkom sezone Formule 1 2023., brend Einhell sada je također prisutan u elitnom motosportu kao "Službeni stručnjak za alate" garaže Mercedesa Formule 1. Toto Wolff, šef tima i izvršni direktor Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team-a, je ambasador brenda Einhell u ovom partnerstvu - i premijerno će se pojaviti kao reklamno lice Einhella na televiziji.

Partnerstvo usmjerava svu svoju energiju na temu baterija i tehnološke ekspertize. Uz veliki televizijski prostor u sjedištu Mercedesa F1 u Brackleyu (UK), produkcijski tim koristio je jedan od najmodernijih virtualnih studija u Europi, Hyperbowl. Pod sloganom "Dva partnera, jedna misija: maksimalne performanse", Power X-Change alati - zahvaljujući Einhellovoj stručnosti o baterijama - osiguravaju ne samo bežičnu slobodu, već i maksimalne performanse.

Richard Sanders, komercijalni direktor Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team-a: "Impresioniran sam i zadovoljan koliko je dobro Einhell uspio prenijeti tehnološku snagu i energiju našeg partnerstva u ovoj reklami. Kampanja privlači pažnju gledatelja i kupcima jasno komunicira ključne aspekte Einhellovog asortimana proizvoda. Kao što se vidi u oglasu, njihovi bežični alati korisniku pružaju potpunu slobodu korištenja, bez žrtvovanja performansi; to je važna značajka na koju se naš tim oslanja svaki vikend."

"Vlak smrti" u Allianz Areni

Einhell je zlatni partner i "službeni stručnjak za dom i vrt" tima FC Bayern od kolovoza 2021. Oliver Kahn, izvršni direktor FC Bayern München, pojavljuje se osobno kao ambasador brenda Einhell. Ponovno ulazi u ulogu klijenta i daje upute E-Teamu da stvori "savršene uvjete" na Allianz Areni. Pokretan nizom različitih baterijskih alata, E-Team ispunjava njegove specifikacije na Allianz Areni – nadmašujući njegova očekivanja u iznenađujućem zaokretu izgradnjom masivnog 'vlaka smrti'.

"Zadovoljstvo je imati tako snažnog i potpuno predanog partnera kao što je Einhell na strani momčadi FC Bayern München" , kaže Andreas Jung, direktor marketinga momčadi FC Bayern München. "Kao i prva kampanja, aktualna TV reklama demonstrira iznimnu predanost i kreativnost brenda Einhell. Pristaje našem nogometu, jer također želimo impresionirati naše navijače razigranošću i živošću na terenu."

Na kraju, Julian Bohry dodaje: "Oduševljeni smo što u FC Bayern München i Mercedes AMG-PETRONAS F1 Team-u imamo partnere na našoj strani koji imaju isti način razmišljanja kao i mi. Ovo je susret lidera kategorija koji uvijek pokušavaju biti broj 1 i nikada neće biti zadovoljni statusom quo. Nevjerojatno sam ponosan što se dvije ličnosti kao što su Toto Wolff i Oliver Kahn pojavljuju kao ambasadori brenda Einhell. A dolazi ih još u budućnosti."

Photo 3.jpg

Baterije u pohodu

Kao vodeći proizvođač ultramodernih alata i vrtne opreme, Einhell Germany AG može se osvrnuti na godine neusporedivog uspjeha. Stručnjak za baterije oduševljava "uradi sam" kupce širom svijeta svojom inovativnom akumulatorskom platformom Power X-Change. S više od 40 podružnica, Einhell Germany AG postao je globalni igrač s aktivnom prisutnošću u više od 100 zemalja. Platforma Power X-Change simbol je uspjeha Einhella i pozicionira tvrtku kao lidera u sektoru akumulatorskih alata. S više od 250 akumulatorskih alata za dom i vrt, Einhell je bila prva tvrtka koja je razvila sveobuhvatnu i jasno strukturiranu akumulatorsku platformu koja se stalno širi.

O tvrtki Einhell Germany AG

Einhell je vodeći proizvođač vrhunskih alata i opreme za dom i vrt. Sa sjedištem u Landau/Isaru (Bavarska), međunarodno uspješna tvrtka kontinuirano je širila svoju inovativnu Power X-Change akumulatorsku platformu i sada je tržišni lider u području akumulatorskih alata za dom i vrt. Einhell već dugi niz godina postavlja nove standarde u pogledu trajnosti, učinkovitosti i sigurnosti. Einhell kupci cijene slobodu korištenja alata bez kabela za napajanje, kao i izvrsnu vrijednost za novac koju Einhell proizvodi predstavljaju i prvoklasnu korisničku uslugu koju tvrtka nudi.

Photo 2.jpg