Promo
Oglas

Heineken? Hajneken? Heniken? Nije bitno kako ga zovete dok god se dobro zabavljate

Slaveći 150. godišnjicu, Heineken je predstavio nekonvencionalnu kreativnu kampanju koja slavi različite načine na koje ljudi izgovaraju i uživaju u njihovom pivu.

Promo
05.09.2023 08:15

Heineken slavi 150 godina. Nije li to savršena prilika za razgovor o naslijeđu i slavnoj povijesti najpoznatijeg pivskog brenda na svijetu?  E pa Heineken je odlučio napraviti upravo suprotno i pokazati kako ne mari za to kako potrošači piju, pišu ili izgovaraju njegovo ime, dokle god se dobro zabavljaju, na ovaj ili onaj način.

Heineken H150   Gamer
Heineken H150 Gamer FOTO: Promo

Inspiriran riječima Freddyja Heinekena: "Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid" (poznata nizozemska izreka koja znači 'osjećaj uživanja u dobrim trenucima s prijateljima"), Heineken se našalio na vlastiti račun, pokazujući da za dobar provod nije zaslužno točno izgovoranje ili propisno ispijanje piva, već kvalitetno društvo i snaga ljudskog povezivanja.

Heineken H150   Mika Häkkinen
Heineken H150 Mika Häkkinen FOTO: Promo

Glavni TV oglas, koji je razvila reklamna agencija Le Pub, vodi gledatelje na put oko svijeta prikazujući različite načine na koje ljudi uživaju u trenucima druženja i kreiraju uspomene uz Heineken. Od tetovaže logotipa Heinekena s pogrešno napisanim imenom, do posluživanja piva s limunom, slamkom pa čak i ledom. Ova zabavna reklama donosi i trenutke vezane uz mnoge sportske i kulturne događaje u kojima je Heineken omogućio dobra vremena, uključujući i pojavljivanje bivšeg svjetskog prvaka Formule 1, Mike Hakkinena.

Heineken H150   Misserved with a straw
Heineken H150 Misserved with a straw FOTO: Promo

Bram Westenbrink, Globalni direktor Heineken brenda, izjavio je: "Otvoreni smo prema svim načinima na koje ljudi izgovaraju, pišu i piju Heineken jer smo kroz 150 godina naučili da dobar provod nimalo ne ovisi o tome već o situacijama, mjestima i ljudima s kojima uživamo u pivu. Iako načini na koje uživamo u dobrim trenucima variraju u svakoj od 192 zemlje u kojima prodajemo Heineken, potreba za dobrim provodom ostaje ista i konstantna, kao i naše pivo. Stoga je ova kampanja proslava tog univerzalnog zajedničkog iskustva te radosti kvalitetnog druženja i povezivanja, na ovaj ili onaj način."

Heineken H150   Misserved with lime
Heineken H150 Misserved with lime FOTO: Promo

Heineken je dostupan u više od 192 zemlje, što ga čini najinternacionalnijim svjetskim brendom piva. S Heineken 0.0 i Heineken Silver, Heineken je jedan od najinovativnijih brendova kada je riječ o izboru i okusu, zadovoljavajući različite potrebe i ukuse suvremenog potrošača.

Heineken H150   Misspelled Truck with Rijksmuseum
Heineken H150 Misspelled Truck with Rijksmuseum FOTO: Promo
Heineken H150   Misspelled Truck with Windmill
Heineken H150 Misspelled Truck with Windmill FOTO: Promo