Heineken slavi 150 godina. Nije li to savršena prilika za razgovor o naslijeđu i slavnoj povijesti najpoznatijeg pivskog brenda na svijetu? E pa Heineken je odlučio napraviti upravo suprotno i pokazati kako ne mari za to kako potrošači piju, pišu ili izgovaraju njegovo ime, dokle god se dobro zabavljaju, na ovaj ili onaj način.
Inspiriran riječima Freddyja Heinekena: "Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid" (poznata nizozemska izreka koja znači 'osjećaj uživanja u dobrim trenucima s prijateljima"), Heineken se našalio na vlastiti račun, pokazujući da za dobar provod nije zaslužno točno izgovoranje ili propisno ispijanje piva, već kvalitetno društvo i snaga ljudskog povezivanja.
Glavni TV oglas, koji je razvila reklamna agencija Le Pub, vodi gledatelje na put oko svijeta prikazujući različite načine na koje ljudi uživaju u trenucima druženja i kreiraju uspomene uz Heineken. Od tetovaže logotipa Heinekena s pogrešno napisanim imenom, do posluživanja piva s limunom, slamkom pa čak i ledom. Ova zabavna reklama donosi i trenutke vezane uz mnoge sportske i kulturne događaje u kojima je Heineken omogućio dobra vremena, uključujući i pojavljivanje bivšeg svjetskog prvaka Formule 1, Mike Hakkinena.
Bram Westenbrink, Globalni direktor Heineken brenda, izjavio je: "Otvoreni smo prema svim načinima na koje ljudi izgovaraju, pišu i piju Heineken jer smo kroz 150 godina naučili da dobar provod nimalo ne ovisi o tome već o situacijama, mjestima i ljudima s kojima uživamo u pivu. Iako načini na koje uživamo u dobrim trenucima variraju u svakoj od 192 zemlje u kojima prodajemo Heineken, potreba za dobrim provodom ostaje ista i konstantna, kao i naše pivo. Stoga je ova kampanja proslava tog univerzalnog zajedničkog iskustva te radosti kvalitetnog druženja i povezivanja, na ovaj ili onaj način."
Heineken je dostupan u više od 192 zemlje, što ga čini najinternacionalnijim svjetskim brendom piva. S Heineken 0.0 i Heineken Silver, Heineken je jedan od najinovativnijih brendova kada je riječ o izboru i okusu, zadovoljavajući različite potrebe i ukuse suvremenog potrošača.