Kako ne biste propustili dostavu paketa naručenog u e-trgovini, Hrvatska pošta nudi mogućnost preusmjeravanja paketa uz koju možete bezbrižno provesti planirani odmor.
Stiže li vam pošiljka koju dostavlja Paket24 , usluga brze paketne dostave Hrvatske pošte, možete ju preusmjeriti na neku drugu lokaciju koja vam u tom trenutku najviše odgovara. Hrvatska pošta prije dostave obavještava korisnika o mogućnosti preusmjeravanja pošiljke SMS-om i elektroničkom poštom, a primatelji pošiljke mogu birati gdje žele da im se dostavi njihova pošiljka:
- u paketomat
- na neku drugu adresu ili
- u poštanski ured.
Paketomati su automatizirani uređaji s pretincima različitih dimenzija koji omogućuju korisnicima da sami biraju gdje će i kada preuzeti pošiljku. Dostupni su svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici mogu beskontaktno preuzimati i slati svoje pakete kada im najviše odgovara, ali i vraćati robu kupljenu u e-trgovinama. U mreži Hrvatske pošte trenutačno ima više od 150 paketomata diljem Hrvatske, uključujući i otoke Krk, Pag, Lošinj, Brač i Korčulu. Lokacije paketomata provjerite na internetskim stranicama Hrvatske pošte . Poštanski uredi i paketomati najveća su mreža za slanje i preuzimanje paketa u Hrvatskoj.
Želite li da vas vaša pošta čeka u poštanskom uredu dok se ne vratite s odmora, aktivirajte poste restante, uslugu zadržavanja pošiljaka u poštanskom uredu. Nakon što popunite zahtjev na licu mjesta, odabrani poštanski ured zadržavat će 30 dana sve pošiljke naslovljene na vas. Pošiljke u navedenom roku možete preuzeti kada vam odgovara.
Ako ćete dulje vrijeme boraviti na drugoj adresi u Hrvatskoj, zatražite uslugu nadoslanja pošiljaka na novu adresu, a zahtjev podnesite u najbližem poštanskom uredu. Usluga nadoslanja traje maksimalno 90 dana, a zahtjev možete popuniti u poštanskom uredu ili na internetskim stranicama Hrvatske pošte .