Najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac po jedanaesti put predstavit će i nagraditi najbolje kreativce digitalne industrije. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija cijele regije. Njihovo znanje i iskustvo igraju veliku ulogu u odabiru najboljih radova u ukupno 15 kategorija.
Ovogodišnji predsjednik medijskog žirija je Miran Pavić , direktor Telegram Media Grupe i član Izvršnog odbora Hrvatske udruge digitalnih izdavača, dok je predsjednica advertising žirija Maja Grbović , voditeljica službe za medije u Mercator-S.
U advertising žiriju su Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Mario Frančešević (SeekandHit), Nebojša Grbačić (Cvoke), Sara Grepo (Bruketa&Žinić&Grey), Marko Lokas (SHAPE 404), Ana Marija Malić (Degordian), Marko Mikeš (Httpool Hrvatska), Zorin Radovančević (Escape), Ivan Russo (A1), Barbara Sabo (Human), Maja Kecerin Šplajt (Real Media) i Jurica Vuković (EUROART93). Svi predstavnici medijskog žirija su iz Hrvatske udruge digitalih izvođača (HUDI), a oni su Mia Biberović (Netokracija), Ante Franotović (24sata), Silvija Gerc (Novi list), Stipe Grubišić (Hanza Media), Mirela Hegediš (Tportal), Matej Lončarić (RTL Hrvatska) te Ivan Pleše (Index).
" Iz perspektive digitalnog izdavača, prošlogodišnji SoMo Borac napravio je izuzetan iskorak dodavanjem medijskog dijela nagrada. Na hrvatskom digitalnom prostoru rade se vrlo solidni projekti i proizvodi. Uvjeren sam kako će se ove godine ponovno prijaviti rekordan broj medijskih radova, a SoMo Borac potvrditi kao vodeća regionalna nagrada za digitalno tržište." , izjavio je Miran Pavić, predsjednik ovogodišnjeg medijskog žirija.
" Prošlogodišnji SoMo Borac s ponosom je oborio rekord u broju prijavljenih radova, a ove godine očekujem još veći uzlet kreativnosti i inovacija u digitalnoj industriji. SoMo Borac 2023. nudi širok spektar mogućnosti za prijavu radova te je istinski game-changer koji ostavlja dubok i dugotrajan utjecaj na razvoj digitalne industrije u našoj regiji. Ovo nije samo događaj koji slavi najbolje digitalne kampanje i projekte, već i platforma koja potiče kreativnost, povezivanje profesionalaca i pruža inspiraciju za buduće projekte. Kroz dodjelu nagrada ističemo najbolje među nama i izdvajamo izvanredne brendove, agencije i kampanje koje nas inspiriraju ", izjavila je predsjednica ovogodišnjeg advertising žirija, Maja Grbović.
Sve novosti oko dodjele najvažnije digitalne nagrade u regiji možete pratiti putem SoMo Borac newslettera , na web stranici te na SoMo Borac Facebooku , Instagramu i LinkedInu .