Ostalo

Chefovi potvrđuju: 'Gost je uvijek u pravu!'

Ako vrijedi načelo ''zadovoljna gost – zadovoljno osoblje'', onda isto tako vrijedi i obrnuto ''zadovoljno osoblje – zadovoljan gost''.

Press
23.10.2017 21:00

Malo tko zna da je Ellsworth M. Statler , začetnik osnivanja hotela u Americi, poznat i po krilatici ''Gost je uvijek u pravu!'', rečenici koju ćete često čuti u ugostiteljskom svijetu. Upravo je tom rečenicom dao na znanje svojim zaposlenicima da su oni tu zbog gostiju, a ne obrnuto. Statler je 1907. godine otvorio hotel u Bufalu, prvi hotel s kupaonicom, tušem i tekućom vodom u svakoj sobi, a njegovo osnovno načelo bilo je ''najbolja usluga za određenu cijenu''.

Zahtjevi gostiju, odnosno njihovo zadovoljstvo konzumiranjem usluga postalo je dominantno konkurentsko oružje u cijelom turistički razvijenom svijetu. Danas je gost u mogućnosti, i to u vrlo kratkom roku, ozloglasiti reputaciju pružatelja usluge, šireći svoja iskustva o nedostacima pružene i konzumirane usluge, u ovom slučaju restorana ili bilo kakvog sličnog ugostiteljskog objekta.

Baš kao i pohvala, tako je valjana i kritika, ako nije pretjerana! Na to uvijek gledaš da se popraviš!", objašnjava Tomek kuharima amaterima. Gotovo isto mišljenje ima i Mate.

Kada kuhate za goste, morate postaviti mjerilo da ste vi gost! Ono što je dobro vama i u što vi vjerujete, to možete poslužiti gostu, a sve ostalo je krivo. Ako se želite gostima svidjeti, neće biti dobro, dakle, morate napraviti nešto što je vama dobro i vjerovati u to. Uvijek će se naći ljudi koji će to cijeniti kod vas!", objasnio je Mate.

Zašto je ispravan stav starog ugostiteljskog mota da je gost uvijek u pravu" i kojim argumentima će nam potvrditi to chefovi, ali i hoće li se današnjim gostima svidjeti hrana kuhara amatera, ne propustite doznati u 21:10 sati, na RTL-u!