Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
prehrana

Kako funkcionira mesna dijeta?

Kakvu prehranu uključuje mesna dijeta i što se njome postiže, saznajte u nastavku

Image
RTL.HR/ 24.5.2021. u 6:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Mesna dijeta sastoji se od proizvoda životinjskog porijekla, kao što su meso, riba, jaja, životinjske masti te mliječni proizvodi s malo laktoze. 

Takav način prehrane sadrži mnogo bjelančevine i masnoća, a siromašan je ugljikohidratima. Također, takva dijeta ne sadrži voće i voćne proizvode, a od povrća se konzumiraju gljive, cvjetača, špinat, blitva, kelj, korabica, prokulice, rotkvica, patlidžan, poriluk, mrkva i artičoke. 

Image

Meso s manje masnoća poput puretine i piletine idealno je za zdravi ručak. Pileća prsa imaju oko 185 kalorija i 35 grama po porciji.

Foto: Pexels
Image

Meso s manje masnoća poput puretine i piletine idealno je za zdravi ručak. Pileća prsa imaju oko 185 kalorija i 35 grama po porciji.

Pexels

(FOTO: Pexels) 

Mesna dijeta usmjerena je na gubitak masti i povećanje mišićne mase, a ima tri faze. U prvoj fazi, fazi indukcije, dovodimo tijelo do stanja ketoze u kojoj se sagorijevaju masti umjesto šećera i traje dva tjedna. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Nakon toga je faza trajanja u kojoj se u prehranu ubacuju i namirnice s nešto više ugljikohidrata (do 5 grama više po danu), a u trećoj fazi, fazi održavanja, još se više povećava unos ugljikohidrata (još dodatnih 5 grama po danu). 

Mesna dijeta nije preporučljiva na duge staze jer može izazvati mnogo loših nuspojava, iako u kratkom roku može pokazati odlične rezultate.

Upravo se čita

Image
PRIJAVI SE U NOVU SEZONU!

Gdje su danas pobjednici 'Superpara'? Jedni spremaju vjenčanje, drugi ljetos dobili prinovu, a treći se bacili u poljoprivredu

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
u par koraka

Raštika recept: Kako pripremiti varivo s raštikom?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba