Ostalo

Morska delikatesa koja štiti srce

Tuna je plava riba koja sadrži velike količine omega-3 masnih kiselina, štiti srce od bolesti te snižava tlak i loš kolesterol. Čisti filet tune savršen je za pripremu azijskih delicija sashimi i sushi.

Press
25.02.2016 11:35

Tuna je nutritivno bogata plava riba koja obiluje omega-3 masnim kiselinama, vitaminom E i vitaminima B skupine. Meso tune je čvrsto i kompaktno, okusa i teksture koja više podsjeća na teletinu ili junetinu negoli ribu.

File ili odrezak tune, kao i ostalih riba, možemo marinirati nekoliko dana prije pečenja u maslinovom ulju uz dodatak agruma, prženih pinjola ili badema, luka, češnjaka, manga... S ovim načinom mariniranja sami biramo okus svojeg ribljeg filea, no najčešće se koristi samo sol koja će ukloniti vlagu s površine mesa, što će rezultirati dobivenom hrskavošću.

Odrezak tune se predlaže peći na vrućem ulju 2-2,5 minute s jedne strane i 1-1,5 minutu s druge strane ako želite skoro pa sirov odrezak, odnosno dodatno još minutu do dvije s obje strane ako želite dobro pečen odrezak.

Ovu deliciju od svježe ribe vrhunske kvalitete, ulovljene ne duže od 24 sata, osim u sushi obično ide i u sashimi, uglavnom uz daikon s dodatkom wasabija, limuna ili limete i soya umaka.

Kolačići

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.