Naime, tajna je u S-Budget proizvodima, koji štede na velikim nabavnim količinama i jednostavnom dizajnu ambalaže, a da pritom ostaje samo kvaliteta. S-Budget linija, predstavljena u studenom 2008. godine, uključuje više od 300 prehrambenih proizvoda te proizvoda za kućanstvo od kojih su čak 80 posto domaći, hrvatski proizvodi, kažu u Sparu.Među proizvođačima ovemarke posebno se izdvajaju hrvatske tvrtke kao što su Kraš, Zvečevo, Podravka, Clarum, Klara, Pan-Pek, Euromilk, Dukat, Anamarija i mnogi drugi.
Od početka poslovanja SPAR Hrvatska je usmjeren na kvalitetnu suradnju s hrvatskim proizvođačima, a čini se kako su to prepoznali i natjecatelji showa "Tri, dva, jedan - kuhaj!", koji svakodnevno biraju potrebne namirnice.
Trgovački lanac SPAR gotovo svakodnevno upotpunjujeasortiman novim proizvodima, što posebno veseli kandidate omiljenog kulinarskog showa, jer zahvaljujući novim namirnicama, dodatnu kreativnost pridaju svome jelu.
Što će kandidati kuhati u novom tjednu showa "Tri, dva, jedan - kuhaj!" i koje će namirnice koristiti, ne propustite doznati u nadolazećim epizodama.