Stilist Marko Grubnić i influencerica Leyla Hajrović poznati su ljubitelji skupocjenih krpica.
Vojsci obožavatelja na Instagramu ovaj se duo sada pohvalio najnovijim ulovima koji nisu za većinu hrvatskih džepova. No, kad se može priuštiti, zašto se ne bi, zar ne?
Marko se tako pohvalio balonerom modnog brenda Burberry koji u originalu košta 18 tisuća kuna. Riječ je o vječnom komadu poznatog brenda, no Markov je malo posebniji zbog crvenih natpisa po njemu.
"Sezona balonera", napisao je Marko kratko uz fotografiju.
S druge strane, supruga dinamovca Izeta Hajrovića pohvalila se jaknom brenda Louis Vuitton koja u originalu košta 33 tisuće kuna. "Nisam prosječna djevojka", poručila je pored fotografije u crnom i markiranom od glave do pete.
Zanimljivo, izgled joj je pohvalio i Gubnić. "Woooow", poručio joj je.
Leyla se nedavno sljedbenicima na Instagramu pohvalila uspješnom 2020. godinom.
"Nije li čudno da mi je 2020. godina bila najbolja godina? Započela sam svoju Instagram karijeru iz hobija misleći da me nitko neće pratiti i da nikoga neće zanimati sadržaj koji objavljujem. Brendovi će surađivati sa mnom? Kakva šala, mislila sam tada. Uz pomoć bliskih ljudi koji su me ohrabrivali, počela sam to shvaćati ozbiljno i uživati. Uvijek sam bila realna i dijelila svoje mišljenje, nikad nisam marila za to sviđam li se ljudima ili ne, jer sam bila iskrena.
S mojim uspjehom na Instagramu mediji su počeli puno više izvještavati o meni i nisam od toga uvijek imala koristi. Neki ljudi su me počeli mrziti i mislili su da me mogu povrijediti. Pa i jesu na početku, dok nisam shvatila da su oni loši. Frustrirani zbog svog života skrivaju se iza lažnih profila. Danas im se smijem i žalim ih. Na kraju su me učinili snažnijom i moja Instagram zajednica raste. Nikad nisam prodala dušu' kako bih promovirala loše proizvode. Želja sam da moj Instagram bude mjesto gdje možete pronaći kvalitetne stvari. Neke sam suradnje odbijala i ljudi su me nazivali glupom zbog toga, no danas mogu reći da je bilo vrijedno toga.
Posljednjih mjeseci vjerno sam radila na svom contentu i uložila sam više vremena i strasti u to, i to je bila moja najbolja odluka. Još uvijek nisam tamo gdje bih htjela biti, no to je proces, kao i sve u životu. Ove godine toliko je velikih brandova počelo raditi sa mnom i još uvijek ne mogu vjerovati. Nevjerojatno sam sretna što sam prepoznata kao javna ličnost i influencerica za modu, beauty i lifestyle.
Ponekad ljudi ne razumiju, ne objavljujem kako bih se pohvalila, ovo je dio mog posla – objavljivati luksuzne predmete (naravno, one koji mi se sviđaju) i s vama to podijeliti. Hvala vam što svima koji me ovdje podržavaju, bez vas ovo ne bi bilo moguće! Nadam se da ćete i dalje uživati u mom radu i biti dio ove nevjerojatne zajednice...", zaključila je Leyla koju prati više od 240 tisuća obožavatelja.