Ostalo

Domaća influencerica Pamela o novom poslovnom pothvatu: 'Inspiracija mi je bio onaj savršeno jednostavni...

Kolekcija je već djelomično rasprodana, a vani je tek nekoliko dana. Iza novog brenda na domaćoj sceni kojeg su nahvalile trendseterice stoji influencerica Pamela Badžek. Ova Dubrovkinja sa zagrebačkom adresom za RTL.hr kaže kako joj je to oduvijek bila želja

Antonija Šipušić
28.06.2022 16:00

Rovinj, Vis, Dubrovnik, Palmižana. Ovo su sve mjesta na Jadranu, a sada i imena kolekcija lanenih kompleta koje je u sklopu brenda August nedavno lansirala domaća influencerica Pamela Badžek . Nakon što je godinama gradila svoju priču na društvenim mrežama, odlučila je kako je sada vrijeme za vlastiti brend. U tome joj je pomogla njezina dugogodišnja prijateljica Mateja Sučević , inače ilustratorica i grafička dizajnerica koja je autorica zanimljivih rješenja na lanu. Pamela je za RTL.hr sažela što ju je ponukalo za vlastiti modni brend te što ju 'fura' u njezinom modnom izričaju.

Nakon dugogodišnje influencerske karijere, odlučili ste lansirati i svoju liniju odjeće. Što vas je potaknulo na taj korak?

Imati svoj brend bila je moja želja još puno prije ove digitalne karijere. Oduvijek sam uživala u modi i u fotografiji tako da sam i puno prije nego što se Instagram pretvorio u posao sanjala o ovome. Ideja postoji već godinama, a nakon dužeg vremena traženja odgovarajućih partnera i ljudi koji će ispuniti moje želje i kriterije, uspjeli smo napraviti baš ono što smo htjeli.

Možete li nam ukratko predstaviti kolekciju?

Kolekcija se sastoji od ukupno četiri proizvoda. Riječ je o oversized kompletima koji čine hlačice, košulja i gumica za kosu. Cijela kolekcija šivana je u Hrvatskoj i napravljena je od prirodnog materijala, odnosno 100%lana koji je savršen za ljeto. Također, svaki kompletićnosi ime po jednom od meni posebno dragih lokacija na hrvatskoj obali.

IMG_3229.jpg

Što vam je bila inspiracija u kreiranju?

Inspiracija mi je bila ljeto, onaj savršeno jednostavni ljetni dan. Htjela sam napraviti nešto u čemu će se djevojke osjećati ugodno, nešto što mogu nositi za doslovno sve ljetne prilike. Od jutarnje kave, odlaska na plažu pa i večernjeg izlaska.

Print na košuljama je radila vaša prijateljica Mateja Sučević. Je li sve teklo glatko, kako je surađivati s prijateljicom?

Tako je. Moja želja je bila kreirati jedinstvene uzorke koji su karakteristični za ljeto, ali koji su opet nešto drugačiji od onoga što inače možemo pronaći na tržištu. Da budem iskrena, Mateja mi je bila prva i jedina opcija. Inače nas dvije smo dugogodišnje prijateljice, a osim što je odličan prijatelj, ona je nevjerojatno talentirana umjetnica koja stoji iza brenda the92edit.

Gdje ste sve snimali kampanju?

Kampanju smo snimali u mom rodnom Dubrovniku, te u prekrasnom boutique hotelu Ninon blizu Dubrovnika koji je pravi mali raj na zemlji. Puno me lijepihuspomena veže za taj grad tako da mi je jedino prirodno i ispravno bilo da upravo tamo snimim svoju prvu kolekciju.

Zašto ste brend nazvali 'august'?

Kada sam prvi put napravila svoj Instagram profil, nazvala sam ga 'August xvi', po svom datumu rođenja. Tada nisam previše razmišljalao tome, ako se dobro sjećam, nisam htjela staviti puno ime i prezime na neku novuplatformu,pa sam se odlučila za August. Tada doista nisam ni sanjalao tome da će mi upravo ta platforma jednog dana postati posao. Sada, kada sam razmišljala o imenu brenda, zaključila sam da je ime August na neki način kruna svega dosadašnjeg i početak svih budućih projekata.

IMG_3225.jpg

Nedavno ste i s Target Digital agencijom pokrenuli hvalevrijedan projekt - 'Influencer closet' gdje ste izložili i svoj dio ormara. Kakav je to odjek imalo kod vaših pratiteljica, jeste li prodali sve komade?

Priča s Instagram buvljacima traje već nekoliko godina. Prije nego smo odlučili projekt preseliti online, ja i još dvije prijateljice bismo održavale sezonske buvljake u kojima smo istinski uživale jer bi svaki buvljak bio prilika da upoznamo djevojke koje nas prate. Ono što je uvijek nedostajalo i što nam se činilo nepošteno je da djevojke koje nisu iz Zagreba nikada nisu mogle prisustvovati, također, kada je došlo vrijeme korone, iz sigurnosnih mjera morali smo odustati od tradicije. Uz pomoć Target Digital agencije i mog partnera u tom projektu, a to je ultimativni girl boss Lana Klingor Mihić, uspjeli smo napraviti platformu na kojoj prodajemo nošenu robu ali onu koja je potpunoneoštećena i u savršenom stanju. Mislim da se većina žena može složiti da u ormaru ima barem jednu haljinu ili majicu s etiketom koju još nije obukla ili odjeću koju je kupila misleći kako će ju puno nositi, a obučena je jednom. Kako takva roba ne bizavršila u smeću napravili smo 'Influencers closet' na kojem po niskim cijenama žene mogu kupiti second hand odjeću i na taj način istoj dati drugi smisao.

Gdje vi osobno pronalazite inspiraciju kada je vaš stil u pitanju?

Inspiraciju pronalazim stvarno svuda. Od svojih prijateljica, pa do genijalnih cura koje pratim na Instagramu i onih koje vidim u gradu ili na putovanjima...

IMG_3236.jpg

Koliko se u svom stilu povodite trendovima?

Ne povodim se puno za trendovima, mislim da sam s godinama razvila svoj stil kojemu sam vjerna. Naravno, ako mi se neki novi trend svidi, prilagodim ga sebi i onom što već imam u ormaru. Mislim da je moda igra i da u konačnici svi trebamo nositi ono u čemu se najbolje osjećamo i da se ne trebamo previše držati trendova ni nekih "modnih pravila".

Budući da puno putujete, kakvo je ljeto pred vama – koja mjesta planirate obići?

Za sada još nemam nekih prevelikih planova. Fokus nam je zadnjih mjeseci bio na ovom projektu tako da je sve ostalo bilo na čekanju. U svakom slučaju znam da ću većinu godišnjeg provesti s mužem u Dubrovniku, i iskreno bolji plan od toga ne mogu ni zamisliti.