Ella Dvornik je blogerica čiji Instagram prati gotovo 350.000 ljudi, jednako je popularna i na Facebooku, a njezin je blog u Hrvatskoj proglašen najboljim, au Velikoj Britaniji jedan od tri najbolja. Ella piše o svom životu, majčinstvu, putovanjima, zaručniku, doista ljudima nudi pogled u svoj život. Ovaj put bila je gošća RTL Direkta.
Kako to da je sad i Kolinda Grabar Kitarović u kategoriji influensera, nisu li politčari influneseri sami po sebi, influensaju nam život?
Ne znam,ima ljudi koji je prate na Instragramu i samim time utječe na druge. Ona je na Facebooku na 750.000 pratitelja, a na Instagramu malo više od mene, ali stižem.
Što je zapravo influensanje, neki bi rekli da je to 'kruha bez motike'? Fotkate se i na tim fotkama koje objavljujete zarađujete?
Dosta ljudi to pita – kakav je to posao, volim se našaliti da mi plaćaju da živim jer cijela mi je kategorija takva i brendovi koji me prate to što radim. Moja je niša takva da prati moj životni stil dok neki drugi imaju neke druge niše.
Vi ste u Hrvatskoj jedna od najuspješnijih blogerica i influenserica – koji je vaš recept? Jednom ste napisali blog o tome kako pokrenuti blog?
Uvijek možemo naći neku nišu, ali u jednom trenutku ljudi koji te prate žele te upoznati, a ako ih ima previše – znaju da to neće dobiti. Prozor u život, dobro je na neki način ljudima pokazati da si normalna osoba i da imaš i masnu kosu i da se nekad ne otuširaš i ljudi te doživljavaju kao osobu.
Koliko se vremena dnevno time bavite?
U jednu ruku je posao super jer daje luksuz da biraš kako želiš raditi, ali ako pustiš previše i ne radiš ništa - nagomila se. Ja sam svoj šef i moj posao može biti 24 sata, a može biti i tri dana bez posla. Preko vikenda ne objavljujem puno jer mi je to vrijeme kao da su tada ljudi slobodni pa sam i ja.
Nedavno je puno polemike izazvao cjenik objava na Instagramu koji je slučajno objavila jedna influenserica Sonja Kovač. Jedna objava 6.000 do 9.000 kuna, paket objava za tri mjeseca 50.000 kuna... jesu li to stvarno realne zarade?
Svatko ima neke svoje cijene, neki imaju puno manje od mene, neke veće cijene, ako su ljudi to spremni platiti, moja baka kaže da svaka roba ima svojega kupca. Moraš se pitati što ti paše – je li to samo jedna objava, ali moraš cijelo vrijeme biti u tijeku. Tržište još nije regulirano. Nema te neke solidarnosti, svi će uvijek dići da bi zvučalo bolje, ali nikad ne znaš. Meni je draže raditi svaki dan, nego čekati da mi se netko javi. Posla ima, preko tjedna nekad dobijem i više od 30 upita.
Kako to izgleda oko budžeta?
Influenseri spadaju u digitalni marketing, nekima je samo bitno da se čuje za njih, a neki žele prodati stvari. U marketinškim agencijama mi kažu da je nemoguće napraviti kampanju bez influensera.
Dosta izlažete svoje dijete – kako to?
Mojoj mami je došao novinar u bolničku sobu kad sam se rodila, meni je to bilo od malena – kad su bili Dvornikovi, meni je to bilo zanimljivo, ali kad sam skužila razne komentare, pitala sam se što mi je to trebalo. Kasnije kad sam dijelila neke flajere, ljudi su govorili – pa ona je Ella Dvornik, a dijeli flajere, ispada da ništa nije dobro i kad radiš i kad ne radiš i shvatila sam da mi to nije bitno i da mi je predodređeno da budem javna osoba. Možda moje dijete ode u Englesku studirati i bude anonimna osoba, to je moj cilj.