Istraživači sa sveučilišta u Chicagu proveli su istraživanje nad osobama starim između 18 i 85 godina koje su istraživačima morale stali sedam poruka dnevno u kojima su opisivali svoje potrebe i želje koje su osjetili 30 minuta prije slanja poruka te intenzitet tih osjećaja.
Prikupili su više od 10.000 odgovora, a pokazalo se da većina ljudi ima slične želje i potrebe tijekom dana te da su one najviše vezane uz spavanje i odmor, a društvene mreže i mediji daleko su ispred želja i potreba za cigaretama i alkoholom.
Dobiveni rezultati pokazali su i da je otpor prema želji za poslom osuđen na neuspjeh, dok su ljudi vrlo uspješni odupirući se željama za sportom i seksom, kao i nagonima za trošenjem, što Wilhelm Hofmann sa sveučilišta u Chicagu smatra iznenađujućim s obzirom na društvo u kojem živimo.
Također, teže je oduprijeti se želji za medijima i korištenju društvenih mreža, zato što su nam oni danas lako dostupni i "ne koštaju puno", iako nam uzimaju puno vremena.
S druge strane, cigarete i alkohol puno više koštaju (i zdravlja i novaca) te su ljudi svjesni da ne mogu u svakoj prigodi zapaliti cigaretu ili popiti alkoholno piće.