Da bi smanjio troškove dostave robe proizvođač tenisica marke Jojo dosjetio se golubova pismonoša birajući snažnije ptice koje zahvaljujući posebnom režimu prehrane mogu doseći težinu od jednog kilograma i ponijeti pošiljku tešku 600 grama.
Videosnimka postavljena na internetu zapravo je lažna reklama kojom se grupa Jojo uspjela nametnuti kao ekološki svjestan proizvođač.
Tako, odluči li kupac uplatiti par cipela putem internetske prodaje može odabrati jednu od dvije ekološke i humanitarne akcije: financirati sadnju stabla u Nigeru ili podržati udrugu The Water Projet koja gradi pumpe za vodu u Sijera Leoneu.
Ostalo
Golubovi pismonoše zamijenili poštu
Jedan proizvođač tenisica želio je smanjiti troškove dostave robe pa je odlučio za dostavu svojih prozvoda zaposliti ptice koje zahvaljujući posebnom režimu prehrane mogu doseći težinu od jednog kilograma i ponijeti pošiljku tešku 600 grama.