Ostalo

Haljinu Igrajne Vargek odjenula je Mišina supruga: 'Lidija je mušterija od prvog dana, pohvalila mi se...

Igrajna Vargek stoji iza brenda Iggy koji je u deset godina stekao priličnu popularnost i veliki broj poklonica. Trud Zagrepčanke od prvog dana je prepoznala i osebujna Lidija, a osim o tome, s kreativnom dizajnericom pričali smo o modi, ponudi i novom showroomu gdje je prije nekoliko mjeseci počela raditi i nokte

Antonija Šipušić
08.06.2022 08:00

Razigrana, dostupna u svako doba dana (nekad i noći), pristupačna, inovativna i motivirana da uvijek ponudi nešto drugačije, a opet da ostane vjerna samoj sebi. Domaća dizajnerica i poduzetnica Igrajna Vargek koja stoji iza brenda Iggy prepoznatljivo je ime što se tiče gradske mode, a na tom se tržištu probila unatoč hiperprodukciji. I to su prepoznale mnoge dame pa i supruga Miše Kovača . Lidija je na jednom od najvažnijih koncerata u karijeri svoga supruga u nedjelju na Starom placu u Splitu odjenula upravo njezinu haljinu, a za RTL.hr je Igrajna rekla kako o tome ništa nije znala do posljednjeg trenutka.

PSX_20220605_193151.jpg

"Lidija je moja mušterija već deset godina, mogu reći od prvog dana brenda. Nisam znala da će tu haljinu odjenuti na koncertu, no ona je nedavno kupila nekoliko haljina i znala sam da će i Iggy biti jedna od opcija, ali nisam znala koju će točno odabrati", rekla je Igrajna kojoj se nešto sitno prije koncerta Lidija pohvalila odabirom. Također, nosila je i ruksak iz njezine radionice. S Igrajnom smo popričali o novom showroomu u zagrebačkoj Vlaškoj ulici, njezinom pristupu poslu i klijenticama te inspiraciji koja je, kaže, uvijek postojana.

"Nemam sezonsku kolekciju, niti serijsku proizvodnju već radim po narudžbi. Moj princip rada otpočetka je da budem što konkurentnija, da idem u korak s high-street brendovima tako da na tjednoj bazi izbacujem nove stvari. Inspiracija mi nikada nije bila problem, više manjak vremena i da se to sve stigne proizvesti, a ponekad i novac. Nekako najviše krećem od sebe što nije najbolja politika, no zasad se ispostavila kao dobra. Osluškujem i mušterije, što vole, što im se više sviđa, što im ne odgovara...no, dosta je toga svake godine slično. Naravno, uz male preinake", rekla je Igrajna. Cilj joj je da se svaka žena u njezinom dizajnu osjeća samouvjereno, ženstveno, romantično, a opet da za to ne mora izdvojiti nekoliko tisuća kuna jer ono po čemu se Iggy svakako ističe je omjer cijene i kvalitete.

PSX_20210526_181722.jpg

"Pazim da su vrlo kvalitetni materijali, da se nešto neće raspasti nakon jedne sezone i u principu bih rekla da je to tajna uspjeha. Nije toliko inovativnost u dizajnu, iako se uvijek trudim izmisliti nešto novo, koliko to da su to vječni komadi i da niste svi u gradu u istim haljinama zbog čega namjerno radim u manjim serijama što moje klijentice jako vole. Također, već su navikle da su to haljine za više prigoda, da ih mogu odjenuti uz štikle, tenisice i da pritom ostavljaju različit dojam", rekla je. Ono po čemu je svakako posebna je to što posao radi sama – dizajnira, kroji, šiva, vodi društvene mreže, komunicira sa ženama, šalje haljine, organizira buvljake, a po novom radi i nokte.

"One znaju da sve sama radim. Imam osjećaj da nitko to ne bi znao dobro ljudima prezentirati. Moje mušterije često imaju jako puno pitanja, oko veličine, modela, pa uz koje cipele ide koja haljina, zaista me svašta pitaju. S nekima sam već postala i prijateljica koliko se dopisujemo. Uopće si ne mogu zamisliti da bi mi taj dio netko mogao zamijeniti, a iskreno ne bih ni voljela jer volim graditi odnos s njima", rekla je. Unatoč tome što u ponudi ima šoseve, torbe, ruksake, topove, najpopularnije su ipak haljne, a u posljednje vrijeme 'Balie' model koji se može kupiti u različitim uzorcima.

PSX_20200818_162655.jpg

Nedavno je ponovno u centru Zagreba, odnosno u Vlaškoj ulici 115, otvorila svoj showroom, a ovoga puta on je nešto drugačiji od concept storea kojeg je imala ranije.

"Prvenstveni povod je bio taj što selim svoju radionu, mjesto gdje krojim i radim i to će mi biti prvenstveno u tom prostoru u Vlaškoj. No, bilo tko će moći doći uživo, pogledati, probati komade, preuzeti, štogod. Tu ću organizirati i evente poput buvljaka. To je sve skupa za nekoga mali ženski izlazak", rekla je te dodala kako u showroomu već neko vrijeme uređuje i nokte, no ne po onom klasičnom principu već koristi lakove koji nisu testirani na životinjama, veganski su i bez toksina.

PSX_20220506_140116.jpg

Buvljake, s druge strane, radi od srednje škole te joj se sviđa ideja oko reciklaže robe. I sama si voli priuštiti novu 'krpicu', a nerijetko si sašije nešto za izlazak. Ti komadi potom stoje u njezinom ormaru duže vrijeme pa smatra da je to velika šteta stoga joj je buvljak najbolje rješenje. "To je dosta dobro prihvaćeno, možda čak najviše u posljednje vrijeme, a ja mislim da to trebaju svi raditi", naglasila je. U showroomu je razmišljala i o tečaju krojenja, no, kaže, na to će još zbog nedostatka vremena morati pričekati.