Ostalo

Imaju plan B: Evo kako posluju naše kraljice estrade kada siđu s pozornice

Svjetske, ali i domaće zvijezde, dobro znaju da je potrebno imati plan B u karijeri. Pogledajte kakve uspješne firme vode kada se ugase svjetla pozornice

Tena Šnajder
23.02.2019 18:30

One su lijepe, bogate- i naravno, uspješne, a u posljednje vrijememarljivo preuzimaju i globalno tržište. Sve više poznatih pjevačica, glumica i modela bacilo se u poduzetničke vode te izgradilo prava mala biznis carstva.

Kylie Jennernedavno je zauzela vrh Forbesove liste najplaćenijih žena, a sve zahvaljući liniji kozmetike.

Gene za dobar biznis, bez sumnje, nasljedila je i Paris Hilton koja od svojih poslovnih ulaganja zarađuje vrtoglavih 10 milijuna dolara godišnje. U njezinoj butigi nema što nema, od parfema, do torbica i proizvoda za uljepšavanje, a budžet joj puni i luksuzni Paris Hilton resort na Filipinima u kojem se gosti opuštaju u wellness kompleksu.

Za mnoge se poznate brendove ni ne zna da iza njih stoje najveći celebrityji. Glumica Jessica Alba kreirala je brend The Honest Co. koji nudi prirodne proizvode za bebe i obitelj,a Reese Whiterspoon lansirala je brend Draper James inspiriran južnjačkim stilom, koji nudi sve, od haljina do dekoracije za dom, otkriva nam novinarka Mia Buva.

Da i domaći celebovi imaju nos za biznis dokazuje ona- Maja Šuput, koja osim što žari i pali pozornicom vodi i dvije super uspješnu tvrtke.Na čelo nedavno otvorene Majushke postavila je svog zaručnika.Svoju prvu tvrtku Šuput d.o.o., kraljica svadbi otvorila je davne 1993. godine.

"Šiltericu Maja do jaja' možete kupiti za 80 kuna, mikrofon u više boja za 365 kuna, rokovnik za 150 kuna i još mnogo toga. Čini se da svi žele stvaris Majinim potpisom, brojke govore tome u prilog- Majina je tvrtka 2016. završila u plusu s više od 176 tisuća kuna dobitka, a godinu iza dobitak se i više nego udvostručio i iznosio je više od 434 tisuće."

Bravo, Majo! A manje je poznato kako je i njezina kolegica Severina također uspješna šefica.


"Jedina hrvatska tvrtka Severine Kojić, Glazbeni program d.o.o., u 2016. godini iskazala je prihod od 3,8 milijuna kuna, ali i neto dobit od samo 3700 kuna, a u 2017. tvrtki je išlo bolje pa je dobit bila čak 469.969 kn", otkriva dugodoišnja showbizz novinarka.

U nemilosrednom svijetu ekonomije nije dovoljno imati dobar stas i glas- treba imati i soli u glavi. Da ju naše estradne kraljice imaju - dokazuju brojke, a one - nikad ne lažu! Sudeći prema pozitvnim godišnjim izvještajima tvrtki ovih poznatih dama- došlo je vrijeme da žene zavladaju i svijetom biznisa!