Domaća influencerica Andrea Fabrić pokazala je koliko je navodno zaradila u studenom na društvenim mrežama.
Na to ju je natjerao komentar jednogpratitelja koji joj je poručio kako "tu nema novaca". Andrea je na TikToku objavila snimku u kojoj tvrdi da je u studenom zaradila preko 18 tisuća kuna, a još 51 tisuća kuna joj je na čekanju naplate.
Na snimku je zalijepila komentar na koji je odgovarala, ali i montirala već sad legendarni Kolindin govor u kojem je bivša predsjednica tvrdila "da se to može".
Riječ je o lifestyle vlogerici koja na YouTubeu ima više od 147 tisuća obožavatelja, TikToku više od 41 tisuću, a na Instagramu 136 tisuća. "Znači 70.000 za zadnja dva mjeseca? To je cca 30.000 što je više od 25.000 što je otprilike predsjednička plaća", samo je jedan od komentara na TikToku. "Oops", odgovorila je vlogerica i na taj komentar.
"Volim kako nitko nije zadovoljan... svi serete kad nitko neće reći, a kad kaže, drkate da se hvali, pa jebote", poručila je kasnije Andrea koja je o zaradi javno progovorila još prošle godine.
Prosječan profil s 10.000 pratitelja za post o nekom proizvodu može naplatiti 100 eura, a za post i story oko 150 eura. Ako klijent traži više objava, moguć je i popust. Cijena se penje ovisno i o angažmanu pratitelja, a ako on iznosi 30 posto cijena posta može rasti i na 200 eura. Tako cijena ovisi o tome kupuje li klijent objavu, samo priču, oboje ili paket od nekoliko objava.
Influenceri s 40 do 60 tisuća pratitelja objavu mogu naplatitii od dvije do tri tisuće kuna, ovisno o angažiranosti pratitelja. Oni sa 100 tisuća mogu za post tražiti od 3000 do 6000 kuna. Oni sa 150 do 200 tisuća pratitelja mogu tražiti od 6000 do 8000 kuna po objavi. Dodala je i da se za jednogodišnje ugovore sa sponzorima uvijek daje i određeni popust. Sponzorirana videa na YouTubeu koštaju dvostruko više.
"Mi imamo tu slobodu da možemo raditi kad hoćemo i koliko hoćemo, doma iz kreveta, ali to ne znači da ne radimo ništa", zaključila je tada.