Svjetla, kamera, akcija-šest dana trajalo je 14. izdanje Fotosofije, seminara i radionica za naprednu fotografiju, a polaznici su doznali kako snimiti dobar portret, modnu, reklamnu te art fotografiju i sve to pod mentortsvom iskusnog Damira Hoyke.
Kreativni i otkačeni žele biti i milijuni korisnika društvenih mreža, čija borba za tisućama pratitelja ne staje, a što se krije iza dobre fotografije doznali smo od najboljih - našeg Hoyke te belgijskog modnog i celebrity fotografa Sergea Leblona.
"Teško je danas reći što je originalno , možda sad vi mene fotografirate i ja stavim ruke na glavu i mislimo da je to originalno, a možda to upravo snima neki Japanac, ali tko je prvi?", objasnio nam je.
"Trebate poznavati fotografiju prije nego se njome počnete baviti. Moramo moći prodrijeti u njezinu srž", dodao je Leblon.
Izazovne fotke, luksuzne lokacije i pomno odabrani kutevi snimanja - sve se gleda u virtualnom svijetu, a kako doći do tisuća lajkova?
"Da bi skupio broj lajkova ne moraš znati fotografirati, ali moraš imati dobru situaciju i to snimiti. Najbolje je kad imamo i zanimljivu situaciju, ali i vještinu fotografiranja", dodao je Hoyka.
Pravo osvjetljenje, dobra kompozicija, idealni kut snimanja, uređivanje fotki na aplikacijama - sve to pridonosi popularnosti Instagram profila, a korištenje filtera objave čini čak 20 posto popularnijima.
"Neki puta fotka skromno izgleda, ali je našao dobar, duhoviti, iznenađujući motiv", rekao nam je poznati fotograf.
Fotografija je često pravi izazov, ali naši sugovornici s višesatnih snimanja pamte one najdraže anegdote sa slavnim osobama.
"S Lanom Jurčević i vatrogascima radili smo kako hoda po ljestvama, toranj je zapaljen. Vatrogasci nisu mogli vjerovati, tamo nije bilo vatre na setu, a sad je sve u vatri. Sjećam se da me drugi dan zvao načelnik naše vatrogasne postrojbe i kaže on: 'Ovoliko lajkova još nikad nismo radili", prisjetio se.
Tko će bolje izgledati, a tko će pridobiti širu internet publiku? Lajkovi sve mjere, a kako i ne bi kad se Instagram carstvo sve teže gradi, a konačni uspjeh u digitalnom svijetu često se i pretjerano nagrađuje.