Ostalo

Influencerica Matea Miljan Rafaj za RTL.hr o velikom poslovnom pothvatu: 'Na previše posla se nikada neću...

Pokrenula je nešto što bi se mnogima na prvu činilo uzaludnim, no samim time stvorila je i drugačije navike kod žena. Unajmiti, a ne kupovati, u današnje vrijeme konzumerizma čini se kao spas, na što je svakako pravodobno odgovorila Matea Miljan Rafaj

Antonija Šipušić
23.09.2022 08:00

Od bloga preko društvenih mreža do brenda s iznajmljivanjem haljina. Ovo posljednje, odnosno Rent4Style , domaća influencerica Matea Miljan Rafaj pokrenula je na ljeto prošle godine iako se ideja razvijala još mnogo ranije. Zadovoljna je odjekom, taj posao svakim danom sve više raste, a i na tom području ima podosta noviteta, no nedostatak vremena je ono što ju koči. Ipak, u vrlo kratkom vremenu uspjela je napraviti iskorak. Vani je njezin web shop s haljinama za sve prigode – vjenčanja, krštenja, izlaske, razne proslave... S influencericom smo porazgovarali o poslu, ali i o tome kako ga dalje planira širiti.

"Nakon godinu i nekoliko mjeseci napokon sam lansirala web shop za najam odjeće. Na njemu radim od listopada prošle godine, a sve je krenulo u lipnju kada sam krenula s najmom odjeće na Instagramu. Jako sam sretna što sam to konačno izrealizirala jer je poslovanje samim time profesionalnije. Ono što je najbitnije je da je djevojkama sada puno lakše doći do svih informacija. Lakše, brže i jednostavnije sada mogu posuđivati naše haljine", rekla je Matea, koja je i sama velika ljubiteljica mode. Kako se kroz godine nagomilalo odjeće, odlučila je od toga napraviti nešto korisno i tako je pokrenula nešto što bi se mnogim ženama na prvu činilo kao poslovanje koje nije predodređeno za uspjeh. Volimo posjedovati, a ne posuđivati, no ipak – Matea je uspjela i tržištu nametnuti novi trend za koji se nadamo da će postati stalna praksa.

Matea Miljan Rafaj

"Prošlo sam ljeto ispitivala tržište kako bih vidjela kako će djevojke reagirati jer su neka istraživanja pokazala suprotno. Iznenadila sam se već u prvih tjedan dana i shvatila sam kako to svakako ima smisla. Otada nabavljam odjeću i širim ponudu i nadam se da ću obuhvatiti što širu publiku. Drago mi je da su naše djevojke prepoznale tu mogućnost 'rentanja' i da istu mogućnost i koriste", rekla je. U prvim danima webshopa, kaže nam, poslovanje je odlično, djevojke su se s Instagrama već prebacile na web adresu, no uvijek postoji i ova prva opcija.

"Ima jako puno narudžbi, moram priznati da sam bila skeptična i nisam znala kako će to sve funkcionirati. Najviše me bilo strah hoćemo li izgubiti kontakt koji imamo na Instagramu, ali djevojke održavaju komunikaciju na svim mrežama. I dalje odgovaramo na sve upite, ako im treba pomoć oko neke haljine, tu smo, ali naravno ima i onih koji naruče haljinu bez da nas išta pitaju. Drago mi je da smo im sada pružili razne mogućnosti na koji način mogu doći do određene haljine", rekla je. Pitali smo je i je li joj se širenjem posla proširio i poslovni tim.

"I dalje sam skoro sama u tome, odnosno imam zaposlenu studenticu i vidjet ćemo sada kada krene fakultet kako će to sve funkcionirati. Imam podršku svojih najbližih, obitelji i prijatelja bez kojih bi teško uspjela sve izrealizirati", rekla je.

Matea Miljan Rafaj

Odgovorila je i na dio kritika od ljudi koji smatraju da je dio asortimana, obzirom da se daje u najam, ipak preskup...

"Mislim da Rent4Style od samog starta nije projekt koji je za svakoga. Kako cijenom, tako ni ponudom. Mislim da će u tom smjeru ići i dalje. Potrudit ću se da svakom bude pristupačno što se tiče cijene, i kada će ponuda biti što veća. Voljela bih da ljudi vide i onu drugu stranu, da su tu ogromni troškovi i da zapravo treba jako puno toga pokriti. U to sam puno uložila kako bi sve ovo moglo biti moguće", rekla je. Uz sve ovo cilj joj je da u što skorije vrijeme u ponudu ubaci i vlastite haljine – na web shopu ih već ima nekoliko, no plan joj je izdati kolekciju.

"Cilj mi je da Rent4Style ima svoje brendirane haljine. Mi imamo već dosta sašivenih haljina, ali ih još nismo plasirali. Definitivno ćemo ići u tome smjeru. Jedva čekam da vide nove haljine. Vjerojatno ću ići u smjeru kolekcije, ali vidjet ćemo još do kraja godine", rekla je tajnovito.

027A5847.jpg

Budući da radi i s drugim brendovima kroz klasičan influencing , održava društvene mreže i pritom vodi poslovanje i brend– od operative do strategije, pitali smo je kako to sve usklađuje.

"Moram priznati da je jako zanimljivo, doslovce se radi od jutra do mraka, ali ja sam zahvalna na tome koliko posla ima. Na to se nikada neću žaliti", zaključila je.