Ostalo

Ipak je konačno! Tia Mamić i prijateljica gase brend: 'Našu priču smo završili'

Kraj poslovanja najavile su već u svibnju, no tada nisu stopostotno znale je li to privremeno ili konačno. Izgleda kako je ipak ovo drugo

A.Š.
16.08.2022 16:30

Vlasnice brenda Bela Glow, Tia Mamić i Lada Mitrašinović , poznatija kao Bela Make Up Lada, objavile su krajem svibnja ove godine kako se njihovo poslovanje s dekorativnom kozmetikom zatvara, a jedna od njih objasnila je u razgovoru za RTL.hr u čemu je problem i zašto povlače ovaj brend s polica i web shopa.

"Proteklih nekoliko mjeseci smo se ubijale od posla u nadi da ćemo pronaći rješenja, ali nije išlo. Ne znam što je li ovo konačno, ali kako stvari stoje to je to. Jako smo pogođene time", rekla nam je Tia Mamić. Njezina poslovna partnerica Lada, inače make up artistica, sada je na Instagramu priznala je kako je priča s brendom za njih ipak završila zauvijek.

Obožavateljica ju je pitala hoće li uskoro Bela Glow imati nove proizvode, na što je ona napisala: "Nažalost ne, još kratko i sve je rasprodano, tako da smo našu priču tu završili. Ali jedno divno iskustvo i velika škola za nas. I naravno velik ponos", napisala je Lada.

Tia Mamić i Lada Mitrašinović

Proizvodnju proizvoda bile su primorane zaustaviti, kako su prije nekoliko mjeseci napisale u priopćenju, "zbog nemogućnosti nabave kvalitetnih sastojaka i povećanja cijena sirovina koje koriste u proizvodnji". Pokušavale su pronaći kvalitetnu zamjenu za određene sirovine, no to nije bilo moguće. "Htjele smo zadržati našu kvalitetu od početka, no zbog trenutnih okolnosti, to ne bi bilo lako", poručile su tada i zahvalile kupcima na suradnji.

Supruga sportskog menadžera Marija Mamića i poznata zagrebačka vizažistica posao su pokrenule 2020. godine. U ponudi su imale puder losion za tijelo u tamnijoj i svjetlijoj boji, brončani pigment i ulja za sunčanje.

"Jako sam sretna i uzbuđena zbog ovog proizvoda. Lada i ja oduvijek smo prijateljice i nekako stalno sanjarimo o projektu kojim bismo zaokružile neke zajedničke misije i vizije. Prilikom stvaranja Glow&Go-a, ono čime smo se vodile bilo je to da to bude isključivo hrvatski proizvod i ponosna sam na sve naše partnere koji su nam u ovim kompliciranim trenucima omogućili da dobijemo proizvod o kojem smo dugo maštale. Iako nismo tako planirale, ali ispalo je kako su na samom projektu Glow&Go surađivale samo žene koje su se od samog početka priključile svim srcem i bile podrška jedna drugoj u svakoj situaciji", ispričala je ekonomistica Tia prije dvije godine, koja se za ovaj posao usavršavala i u SAD-u za projekt i vizualnu menadžericu.