Ostalo

Iva Gradišer o suradnji s Marijanom Batinić i novom modnom brendu: 'Svaka od nas u kolekciju je unijela...

IKona je, naime, rezultat dugogodišnje suradnje između dizajnerice Kristine Burje, voditeljice Marijane Batinić te stilistice Ive Gradišer

Antonia Hrvatin
29.06.2021 09:00

Početkom mjeseca u istarskom je masliniku Ol Istria , najvećem u ovom djelu Europe sa čak šezdeset i pet tisuća stabala, dogodila prava čarolija. Naime, predstavljena je nova modna priča - IKona .

Image 4980482 (auto)

(FOTO: John Pavlish)

IKona je, naime, rezultat dugogodišnje suradnje između dizajnerice Kristine Burje , voditeljice Marijane Batinić te stilistice Ive Gradišer na brojnim televizijskim projektima i Marijaninim javnim nastupima.

Ime kolekcije IKona simbolizira modnu povezanost triju različitih žena s istim modnim ciljem. To su Iva, Kristina i "ona" - Marijana, odnosno, svaka žena koja se u odjeći koju nosi želi osjećati sigurno, slobodno i samouvjereno, poput prave IKone stila.

"Već godinama surađujem s Marijanom kao stilist, radile smo na brojnim televizijskim, ali i nekim drugim projektima. Pritom smo često surađivale s Kristinom, a kreacije koje smo zajedno osmišljavale su se ženama jako svidjele. Iz svega toga se rodila ideja da napravimo kolekciju koja prvenstveno opisuje Marijanin stil, ona zna što joj pristaje, što naglašava atribute a što prikriva nedostatke, a istovremeno smo ju posvetile svim ženama", rekla je Iva Gradišer za RTL.HR.

"Sve su to komadi koje bi i ja odjenula, zadovoljna sam jednostavnim, ali snažnim krojevima i odabirom svile kao materijala koji nosi kolekciju. Zanimljiva je haljina koja se može nositi na vise načina i, uz nekoliko stilističkih zahvata i promjenom asesoara, imati više namjena. Mislim da je potrebno uključiti dozu kreativnosti u odijevanje, a ova haljina vam to dozvoljava", dodala je.

Image 4980484 (auto)

(FOTO: John Pavlish)

Za predstavljanje su svoje kolekcije odabrale Istru, ali iz posebnih razloga. "Kristina je često u prezentaciji svojih kolekcija naglasak stavljala na odredišta na kojima bi se ona predstavljala, tako da je nakon Portugala, Alpa i Abu Dhabija, došlo vrijeme i za prekrasnu prirodu Hrvatske. Maslinik Ol Istria, najveći u ovom dijelu Europe s nepreglednim stablima maslina poslužio je kao savršena kulisa za našu promociju. Kolorit kolekcije se nadovezao na boje iz prirode, a Marijani, koja je tipični mediteranski tip žene, taj kolorit idealno pristaje", otkrila je Iva.

A što je bilo najteže kada je usklađivanje želja i prohtjeva ove tri žene u pitanju?

"Svaka od nas ima puno svojih obveza pa je najteže bilo uskladiti rasporede i posvetiti se IKoni, na kraju smo uskočile u projekt o kojem smo dugo maštale, a cijelu priču ćemo pomalo nadograđivati. Što se tiče posla, dobro smo organizirane, svaka je zadužena za neki segment, ponekad je potrebno samo malo kompromisa, no ništa ne objavljujemo dok nismo do kraja zadovoljne. Svaka od nas u kolekciju je unijela dio sebe, svoje osobnosti i estetike. Dobar smo tim", kaže Iva, a reakcijama javnosti itekako je zadovoljna.

Image 4980486 (auto)

(FOTO: John Pavlish)

"Sretne smo što su reakcije pozitivne, nadam se da ćemo i dalje stvarati kvalitetne i lijepe proizvode", zaključila je.