Naš najbolji bivši skijaš - Ivica Kostelić krenuo je u pomorsku avanturu života, utrku dvojca preko Atlantika. Ruta je to od 7 400 kilometara i traje između 17 i 22 dana. S kakvim vremenskim prilikama su se Ivica i skiper susreli do sada te kakav je život na jedrilici - o tome će vam najbolje reći Ivica koji nam se javio s pučine Atlantika.
"Evo nas u Le Havreu, na startu najelitnije offshore regate za dvojce preko Atlantika. Kroz ovo selo će uovih tjedan dana prije starta utrke proći više stotina tisuća ljudi", rekao je Ivica Kostelić.
Tako je naš najtrofejniji bivši skijaš - Ivica Kostelić krenuo u pomorsku avanturu života - utrku dvojca preko Atlantika s francuskim partnerom Callisteom Antoineom . Ove godine utrkuje se 80 brodova, a jedri se u četiri klase.
"Za klasu 40, odnosno za moju klasu ruta ide oko Kapverskog otočja i onda preko na Martinique. Dugačka je nešto preko 7 000 km i tu rutu očekujemo prijeći za oko 17-22 dana. Pretežno je francuska klasa, ima nekoliko stranaca, među njima je, hvala Bogu,hrvatska zastava, po prvi puta na ovoj regati", tvrdi Kostelić.
I dok se on nasred oceana brine da osvoje čim bolji rezultat, supruga Elin ostala je u Zagrebu s četvero djece - sinovima Ivanom i Leonom te blizankama Janom i Katom . Kostelić juniori također su sportski tipovi, a Ivica se pohvalio kako znaju i skijati. No ipak on drži titulu adrenalin junkieja.
Osim što je uspješno skijao, s jednakom strašću u mirovini jedri, skija po vulkanima, planinari, roni, svira gitaru, a život na moru oduvijek ga je fascinirao. Najčešće pitanje koje mu postavljaju otkako je krenuo put pomorske avanture - je li jednostavnije skijanje ili jedrenje?
"Alpsko skijanje i offshore jedrenje su dva poprilično različita svijeta i sporta. Alpsko skijanje je prvenstveno jedan kratki juriš od minutedo dvije u kojem čovjek sve riskira iu kojem stavljate sve karte na stol. Naravno, specifičan je po tome što vi vladate tijelom, odnosno u offshore jedrenju je brod onaj kojim vi upravljate - ne stavljate svoje vlastito tijelo pod takav pritisak", pojasnio je Ivica Kostelić.
Cilj im je prije svega završiti regatui biti u prvoj polovici flote od 45 brodova, što bi značilo među prvih 20.
"Naš brod po svojem dizajnu i starosti ne pripada zapravo u prvu polovicu flote. Ima puno modernijih i bržih brodova u ovoj regati, ali ove godine smo uglavnom uspijevali ostvariti dobre rezultate i pobjeđivati brodove koji su moderniji od našega, tako da se nadam da nam to može uspjeti i ovoga puta", tvrdi Kostelić.
Od 60-ak brodova koji su se ove godine natjecali u klasi, u prvenstvu su trenutno na desetom mjestu, što znači u samom vrhu flote. A koju poziciju će osvojiti na regati saznat ćemo sljedeći vikend.