Bivša glumica Sonja Kovač danas je jedna od naših najuspješnijih blogerica i influencerica.
Plavokosa ljepotica na Instagramu ima 492 tisuće obožavatelja koje redovito časti atraktivnim fotografijama i videima, a nakon što se posljednjih dana užarila tema influencera, i Sonja je otkrila ponešto o svom zanimanju koje neki prihvaćaju, a neki ne.
"Digitalni poduzetnik je osoba koja stvara kreativni sadržaj koji na određeni način kroz određenu nišu plasira na društvene mreže. Određena niša je primjerice putovanje, moda ili kozmetika", otkrila je za RTL Direkt .
>> Vlatka Pokos nazvala influencere bijednim parazitima i prodavačima magle u za nju netipičnom istupu
Sonja ima dojam kako neki ljudi zapravo slabo razumiju kako to funkcionira.
"U svemu tome ima više faktora, jedan je generacijski jaz, tu je i nedovoljna informiranost jer je lakše mrziti nešto kada ne znaš o čemu se zapravo radi. Ljudi žele znati da li je to legitiman posao i da li su plaćeni porezi. Ljudima je jako teško shvatiti da samo jedna osoba stoji iza svega toga i da jedna osoba radi toliko posla", objasnila je u nastavku.
Influenserica je pojasnila kako većinom brendovi prilaze influenserima, pogotovo nakon što se dođe do nekog značajnijeg statusa. Brandovi ili individualno ili kroz agencije šalju ponude za neku suradnju.
"Oni traže od nas da stvorimo cijeli neki koncept kako bi mi predložili cijelu suradnju jer zapravo mi stvaramo cijeli taj kreativni sadržaj", ističe Sonja koja je u početku sama radila i fotografije i obradu videa i cijeli sadržaj.
"Nekada moraš biti turistički vodič sam sebi. Sva putovanja, sve aviokarte i cijela scenografija. Jako puno se mora ulagati u opremu s kojom snimaš i slikaš. A osim kreative, tu je i poduzetnički dio. Zaista se mora znati sve o svom poslovanju."
"Kod nas je popularno vidjeti samo krajnji rezultat i nitko se ne pita šta stoji iza toga. To je normalno. Ako ne znaš nešto o tome i ne zamaraš se s time, ali vidim u zadnje vrijeme se ljudi dosta zamaraju ovime. Ima puno posla, ali lijepa stvar je što ti sam možeš svoje vrijeme organizirati."
Sonja ne skriva kako je to unosan posao, ali više za njezine kolegice vani, a kao najteži dio svega je doći do velikog broja pratitelja. "Živimo u svijetu gdje svatko ima pravo reći svoje mišljenje. Možete pratiti nekog tko vam se sviđa ili ga ne pratiti. Ja ne zamjeram nikome", zaključila je.