Ostalo

Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović zasjale u kampanji hrvatskog brenda: 'Tri žene jakih,...

Tri žene različitog stila, karaktera i životnog puta na jedan dan okušale su se kao modeli za novu kolekciju nagrađivanog hrvatskog brenda Klisab

RTL.hr
21.04.2022 15:45

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22. pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti - Jelena Rozga , Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.

Klisab

Izvor: Filip Koludrović

"Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način",kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić . Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.

Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova. U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako, sivo odijelo s bijelim konturama, a nawww.klisab.commožete istražiti i komade u za KLISAB novoj paleti jarkih boja.

Klisab

Izvor: Filip Koludrović

Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, oblikovatelj kose je Mijo Majhen, a stilistica je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.

Klisab

Izvor: Filip Koludrović