Kao što smo već zaključili, Facebook čini sve kako bi postao što
profitabilnijom platformom, pa nastoji što efikasnije
implementirati plaćene oglase u svoj sadržaj.
Naime, Zuckerbergov tim je u srijedu je najavio
veliko proljetno čišćenje Timeline profila. Točnije, Facebook je
objavio kako će korisnici uskoro dobiti i novu, čišću, verziju
svoga Timelinea.
Promjena se svodi na to da ćete umjesto dva stupca na svom
profilu sada imati samo jedan. S lijeve strane će biti tek
informacije o vama, i to u drugačijem dizajnu, ali i velika
novost - knjige, glazba, filmovi koje volite ili imate namjeru
pročitati, poslušati ili pogledati. To je zapravo taj marketinški
moment cijele ove priče.
Iz Facebooka su objavili da će korisnici sada lakše dodavati i
aplikacije poput Instagrama na Timeline.
Novi Timeline će dobiti svi korisnici u nekoliko narednih
tjedana.
Zuckerbergov tim je u srijedu je najavio veliko proljetno čišćenje Timeline profila.