
Sve je počelo u nedjelju kada je Twitter korisnica @auscalum na svom profilu objavila fotografiju slučajnog, ali slatkog blagajnika iz Targeta.
U kratkom vremenu Internet je jednostavno poludio, bez ikakvog posebnog razloga. Ubrzo je više od 125 ljudi u svojim tweetovima spomenulo izvjesnog 'Alexa iz Targeta'.
Budući da je Internet jedno prilično jezivo mjesto, brzo je na Twitteru pronađen i pravi Alex. Mladi blagajnik sada ima preko 400 tisuća 'followera', a broj se iz sata u sat povećava.
Uskoro su se Twitterom počele širiti i varijacije na temu pa su korisnici počeli objavljivati 'hashtagove' sa imenima drugih zgodnih blagajnika sa različitih mjesta (npr. #StevenFromStarbucks, #KieranFromTMobile, #MattFomRedRobin).
Čak je i sam Target na svom profilu objavio fotografiju sa natpisom 'Alex iz Targeta', a uz nju sa napisali kako oni također vole svog mladog blagajnika.
Čini se kako se Alexu ostvario san i da mu nimalo ne smeta ova iznenadna popularnost pa je na svom Twitteru napisao nekoliko tweetova zahvale kao što su 'jesam li ja sada popularan?', 'toliko sljedbenika!' i 'hvala ljudi, odlični ste!'.
Ovo je samo još jedan dokaz kako danas u kratkom roku baš svatko može bez ikakvog razloga postati prava zvijezda.