Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
dekonstrukcija uloga

Kako bi reklame izgledale da su muškarci seksualni objekti?

Budući da mediji igraju izuzetnu ulogu u konstruiranju stereotipa i vrijednosti u društvu, tri studentice ženskih studija na Sveučilištu u Saskatchewanu odlučilile su obrnuti rodne uloge i prikazati muškarce kao seksualne objekte.

Image
RTL/ 30.4.2013. u 13:58
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Oglašivačka industrija već je odavno poznata po seksizmu i mizoginiji. Žene su najčešće prikazane kao seksualni objekt, gotovu uvijek razgolićene bez obzira što reklamirale.

Budući da mediji igraju izuzetnu ulogu u konstruiranju stereotipa i vrijednosti u društvu, tri studentice ženskih studija na Sveučilištu u Saskatchewanu odlučilile su obrnuti rodne uloge i prikazati muškarce kao seksualne objekte.

Sarah Zelinski, Kayla Hatzel i Dylan Lambi-Raine fotografirale su muškarce u onim pozama u kavim oglašivačka industrija najčešće snima žene te su sve reklamne slogane prilagodile muškom rodu. Studentice su također upozorile i na problem nasilja nad ženama, ali i općenite rodne neravnopravnosti u društvu.

Pogledajte kako to izgleda u YouTubeu.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Only Fans

Pornografski sadržaj - može, ali i ne mora! Ove Hrvatice 'masne' novce zarađuju objavljujući eksplicitne snimke

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba