Oglašivačka industrija već je odavno poznata po seksizmu i
mizoginiji. Žene su najčešće prikazane kao seksualni objekt,
gotovu uvijek razgolićene bez obzira što reklamirale.
Budući da mediji igraju izuzetnu ulogu u konstruiranju stereotipa
i vrijednosti u društvu, tri studentice ženskih studija na
Sveučilištu u Saskatchewanu odlučilile su obrnuti rodne
uloge i prikazati muškarce kao seksualne objekte.
Sarah Zelinski, Kayla Hatzel i Dylan
Lambi-Raine fotografirale su muškarce u onim pozama u
kavim oglašivačka industrija najčešće snima žene te su sve
reklamne slogane prilagodile muškom rodu. Studentice su također
upozorile i na problem nasilja nad ženama, ali i općenite rodne
neravnopravnosti u društvu.
Pogledajte kako to izgleda u YouTubeu.
Budući da mediji igraju izuzetnu ulogu u konstruiranju stereotipa i vrijednosti u društvu, tri studentice ženskih studija na Sveučilištu u Saskatchewanu odlučilile su obrnuti rodne uloge i prikazati muškarce kao seksualne objekte.