Ostalo

Kakva reklama za izravnog konkurenta!

Prema onome što se moglo vidjeti na sajmu automobila u Frankfurtu, šef Volkswagena bio bi najsretniji kada bi mogao voziti najnoviji Hyundaijev model.

M.M.
27.09.2011 16:48

Prvi čovjek Volkswagena Martin Winterkom napravio je nevjerojatnu reklamu izravnom konkurentu Hyundaiju, i to na štetu svojih automobila.

Naime, tijekom razgledavanja noviteta, šef koncerna VW odlučio je detaljnije proučiti Hyundaijev novi model kompakt i30 koji će konkurirati Golfu.

Winterkom je sjeo u automobil, a u blizini su bili njegovi pomoćnici. Ne obazirući se na kamere, počeo je rešetati svoje zaposlenike pitanjima kao što su:

"Zašto ručica za mijenjanje položaja upravljača u Hyundaiju ne proizvodi nikakve zvukove. BMW to ne može napraviti, mi to ne možemo napraviti, zašto oni mogu?".

Zatečeni Volkswagenovi djelatnici pravdali su se kako god su znali i umjeli.

VW-ov šef dizajna Klaus Bischoff odgovorio je Winterkomu da su "imali rješenje za to, no bilo im je preskupo za proizvodnju".

Premalo je reći da je na sajmu u Frankfurtu korejskome divu 'sjekira pala u med'.