Prvi čovjek Volkswagena Martin Winterkom napravio je nevjerojatnu reklamu izravnom konkurentu Hyundaiju, i to na štetu svojih automobila.
Naime, tijekom razgledavanja noviteta, šef koncerna VW odlučio je detaljnije proučiti Hyundaijev novi model kompakt i30 koji će konkurirati Golfu.
Winterkom je sjeo u automobil, a u blizini su bili njegovi pomoćnici. Ne obazirući se na kamere, počeo je rešetati svoje zaposlenike pitanjima kao što su:
"Zašto ručica za mijenjanje položaja upravljača u Hyundaiju ne proizvodi nikakve zvukove. BMW to ne može napraviti, mi to ne možemo napraviti, zašto oni mogu?".
Zatečeni Volkswagenovi djelatnici pravdali su se kako god su znali i umjeli.
VW-ov šef dizajna Klaus Bischoff odgovorio je Winterkomu da su "imali rješenje za to, no bilo im je preskupo za proizvodnju".
Premalo je reći da je na sajmu u Frankfurtu korejskome divu 'sjekira pala u med'.