Ostalo

"Knjiga žalbe Vam je na stolu"

Knjiga žalbe mora postojati u svakom ugostiteljskom objektu na svakom turističkom punktu. Na kraju krajeva i sami ugostitelji trebaju slušati kritike svojih mušterija kako bi poboljšali svoju uslugu.

K. T.
15.03.2011 07:40

Potpuno iznenađena najbizarnijim žalbama turista, jedna britanska agencijaotkrila je neke od njih.

Ono na štougostitelji neračunaju je šačica onih turista kojima jednostavno sve smeta te se žali gdje god stignu.

Među bizarnih žalbi su ione zbog previsoke temperature na mjestima gdje su proveli odmor, a žale se čak i zbog preukusne hrane.

Turist koji je posjetio Španjolsku žalio se jer se udebljao pet kilograma dok je bio na odmoru i za to okrivio švedski stol o hotelu u kojem je odsjeo. Drugom pak nije bilo po volji jer se tijekom odmora posvađao sa svojom ženom kojoj je smetalo to što je njen muž na plaži gledao zgodne djevojke u bikiniju.

Jednom Britancu je zasmetalo jer je dobio preudoban krevet zbog čega je, umjesto da uživa u odmoru, većinu dana prespavao.

Turisti su se žalili i na drugi par koji je vodio ljubav u susjednom apartmanu, zbog čega su osjećali pritisak da i oni vode ljubav.