Nakon odlično prihvaćene reklame s bajkerima u kinu iz 2011., i najnoviji video uradak sadržajno utjelovljuje slogan brenda "That calls for a Carlsber" .
Na sljedećem linku pogledajte neočekivanu triler dramu u kojoj se nađu junaci priče spremni priskočiti u pomoć prijatelju u nevolji, praćeni skrivenom kamerom.
Naime, u videu testira se premnost ljudi da priskoče prijatelju u pomoć stavljajući ih u vrlo napetu i naizgled opasnu situaciju u kojoj, pod okriljem noći, moraju pokazati istinsku hrabrost i ustrajnost.
U reklami sudjeluju volonteri te njihovi najbolji prijatelji koji nisu bili upoznati s time što ih čeka niti su imali ikakvog razloga posumnjati da sudjeluju u pomno isplaniranoj verziji skrivene kamere.
Prema scenariju, 'naše žrtve' u gluho doba noći iz sna budi telefonski poziv najboljeg prijatelja koji se, tijekom igre pokera, našao u nezgodnoj situaciji, te ih moli za pomoć.
Njihova reakcija kasnije pokazuje koliko su daleko spremni ići za prijatelje u nevolji. Naime, kako bi izvukli" prijatelja iz očito opasne poker igre, moraju osobno dostaviti 300 eura, što će od njih zahtijevati puno hrabrosti.
Naši junaci prolaze kroz situacije koje su do tada vidjeli samo u filmovima: na putu prema poker igri, prolaze kroz zamračene hodnike, na ulazu ih dočekuje i pretražuje opaki, nabildani tjelohranitelj, u prolazu svjedoče ilegalnoj borbi kao iz filma Klub boraca, nađu se licem u lice s naočigled vrlo sumnjivim likovima, voze se sami u liftu s čudakom - sve to kako bi izvukli prijatelja.
Video završava razotkrivanjem cijele situacije kao 'testa' pravog prijateljstva, a sve odane prijatelje, koji su uspjeli izdržati spomenute 'izazove', na kraju dočeka veliko priznanje svih sudionika uz Carlsberg.
Pitajte se...Koliko daleko biste bili spremni ići za prijatelja?'!