Ostalo

Zagrepčanka Kornelija Slunjski o životu i uspjehu u SAD-u: 'Objava Kim Kardashian bila je potvrda da idem...

Domaća influencerica s američkom adresu u intervjuu za RTL.hr progovorila je o poslu, Kim Kardashian, popularnosti, životu u Miamiju...

T.M.
02.12.2021 16:00

Poduzetnica i influencerica Kornelija Slunjski prije sedam godina odlučila je svoju sreću pronaći u dalekoj Americi. Iako je početak bio težak, simpatična influencerica, zahvaljujući trudu i radu uspjela se probiti na američkom tržištu, a za to je dobila i najbolju potvrdu. Naime, jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu, milijunašica Kim Kardashian na svom profilu objavila je njezinu recenziju, a zahvaljujući tom potezu - Kornelija je dobila tisuće novih pratitelja na društvenim mrežama, a kako joj se život nakon tog trenutka promijenio - otkrila nam je u intervjuu...

Diplomirana novinarka u beauty i lifestyle svijetu. Kako je započela vaša influencerska priča?

Kada je Instagram ugledao svjetlo dana davne 2010., nitko nije mogao niti zamisliti koliko će promijeniti svijet. Kao i većina drugih ljudi, na početku sam stavljala što god mi je palo na pamet, a početkom 2015. sam krenula koristiti Instagram kao marketinški alat i promociju. Bavila sam se šminkanjem te je većina mog sadržaja bila fokusirana na makeup tutoriale i recenzije proizvoda, no pojavom pandemije se sve promijenilo, a tako i moj sadržaj na društvenim mrežama. Posvetila sam se temama koje prolazimo svaki dan, muško-ženski odnosi, prijateljstva, dejtanje... Svijet medija me oduvijek zanimao te sam tako i diplomirala smjer novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti. Danas mi je novinarska struka puno pomogla da se oslobodim u nastupu pred kamerom, a i naučila sam montirati te kreirati sadržaj koji će privuci pažnju.

Zašto ste se odlučili odseliti u Ameriku? Je li vam danas, sedam godina kasnije, drago zbog toga?

U Ameriku, točnije New York, sam došla na razmjenu tijekom studiranja i zaljubila se u kulturu i način života. Izrazito me motivirao mentalitet da je sve moguće ako se dovoljno potrudi. Moglo bi se reći da sam kao dijete maštala o životu u Americi, ali čini mi se kako me nitko nije shvaćao ozbiljno. Ovih sedamgodina je bilo zaista teško, ali ni u jednom trenutkunisam požalila. Naučila sam se boriti za sebe, ostvarila neke od najluđih snova, a u biti i odrasla u ženu. Drago mi je da sam to napravila, i svakome bi preporučila odlazak u život u inozemstvo. Put vam ne mora biti ovako dug kao moj, ali svakim odlaskom u inozemstvo naučite nešto novo.

Postoji li, osim obitelji i prijatelja, još nešto što vam nedostaje u Americi, a imali ste u Zagrebu?

Obitelj i prijatelji su, naravno, na prvom mjestu, a čini mi se kako sam u Zagrebu općenito imala više vremena. Za prijatelje, obitelj... Život tu je brži i više se fokusira na rad i građenje karijere. Pa evo, sada je 21 sat kod mene i tek sam maloprije završila s poslom. U Zagrebu ne osjećam grižnju savjest ako odspavam popodne, ali u New Yorku mi se to nije događalo. Za vrijeme pandemije sam se preselila u Miami, i zaista sam sretna tu. Nisam ni bila svjesna prije koliko vrijeme utječe na moje raspoloženje. U Miamiju si već i dozvolim spomenuti popodnevni odmor, pogotovo ako imam priliku otići do plaže. Kad smo kod plaža, naša obala je daleko najljepša i to svima tvrdim.

U kojem trenutku i kako se dogodio 'skok' u vašoj popularnosti na društvenim mrežama?

Prvi skok se dogodio kada me Kim Kardashian West objavila na svom Instagramu. Kako sam bila dio beauty svijeta, surađivala sam s mnogim beauty brendovima te i objavljivala takav sadržaj. Javila mi se firma KKW Beauty te su rekli kako im je super to što radim i da žele ostati u kontaktu. Slali su mi proizvode, ja sam objavila na svojoj stranici te je sama Kim to podijelila na svojoj. Mislim da sam dobila oko 10 tisuća novih pratitelja u tih nekoliko sati. A drugi skok se dogodio prije nekoliko mjeseci, krajem travnja, nakon viralnog videa na TikToku gdje sam rekla da je jedina moguća opcija za prvi spoj - da muškarac odvede zenu na večeru, da se ponaša kao gospodin i da ćemo ga onda malo analizirati. Dodala sam i da nisam pas pa da me poziva u šetnju, a i da imam kavu doma pa da i za to nisam zainteresirana. Naravno, video je provokativan i arogantan, i drugačiji! Zato i je zapažen na društvenim mrežama te se o tome priča i dan danas. Prenijeti su ga svi svjetski mediji, većinom u negativnom smislu i kako sam "teška za održavanje" iliti "high maintenance". Hejtera uvijek ima, ali na to se ne treba obazirati. Ako imate mišljenje, uvijek će biti netko tko misli drugačije.

Imate i vlastiti brend Koko Beaute. Koji proizvodi stoje iza njega? Kako ste se odlučili na taj potez?

KokoBeaute ili "boujee best friend" je platforma, grupa žena koje su iskrene, autentične, ali i kojima su svi cijeli život govorili da su one "too much", da bi se trebale "spustiti na zemlju", da su im snovi preveliki i očekivanja previsoka. Raspravljamo dating teme, život, prijateljstva itd. Sve ono o čemu biste zaista pričali sa svojom najboljom prijateljicom. Često ljudi misle da sam krenula u proizvodnju beauty proizvoda, ali mislim da je to tržište trenutno prezasićeno. Krenula sam sa sitnim, svakodnevnim stvarima koje svaka žena treba. Nešto sto meni u Miamiju treba svaki dan, a to su šilterice. Napravila sam ih u dvije boje, khaki i tamno siva, s dva različita natpisa "HIGH MAINTENANCE" i "I DON'T CARE". Kolekcija se rasprodala u svega 2-3 dana.

Nedavno ste obznanili da ćete se ubuduće više posvećivati lifestyle temama i modi, a onda najavili i svoju kolekciju odjeće. Što će se naći u kolekciji, možete li nam otkriti neke detalje?

Kako ja odrastam, tako mi se i interesi šire. Prije je moj sadržaj bio uglavnom vezan za beauty, ali to mi je i bila većina svakodnevice. Od kada sam u Miamiju, zaista mi se život promijenio. Novo okruženje, novi ljudi, nove ideje... Promijenila sam potpuno sadržaj na društvenim mrežama. Od beauty do lifestyle, i nekih svakodnevnih tema koje ljudi i dalje gledaju kao malo "tabu", ali mene nije sram ni o čemu pričati. Što se tiče kolekcije odjeće, pojavom pandemije, svi su počeli vise vremena provoditi doma, te su u potrazi za ugodnom lounge opcijom. Upravo s time krećem i ja.

Zbog čega ste se odlučili odmaknuti pomalo od beauty tema?

Kada je počela pandemija, nije mi nekako bilo primjereno stavljati make up tutoriale. "Ovako ćete se našminkati za....šetnju do dnevnog boravka". Smješno, zar ne? Kao i svima, trebalo mi je nekoliko mjeseci da se prilagodim situaciji a tako sam prilagodila i sadržaj. Mislim da je ova promjena nešto najbolje što sam mogla napraviti jer sam si "dopustila" pričati stvari o kojima stvarno volim. Većina social media stručnjaka savjetuje da vašprofil treba biti usmjeren samo na jednu temu, ali u mom slučaju to se nije pokazalo tako. Ja pričam o svemu što mi padne na pamet, kao sto biste pričali i s prijateljicom.

O vašem poznanstvu s Kim Kardashian naveliko se pričalo u nekoliko navrata. Je li vam ono pomoglo u daljnjem razvoju karijere? Ako da, na koji način?

Mislim da je najviše upravo pomoglo meni i mom samopouzdanju. Bila mi je to potvrda da ono što radim, ide u dobrom smjeru. Kada vas netko kao sto je Kim Kardashian, prepozna umasii odluči upravo podijeliti vašrad - to stvarno nešto znači, kakvo god ljudi imali mišljenje o njoj. Nju trenutno prati preko 225 milijuna ljudi te biti eksponiran na takvom kanalu je velika čast. Kada ostali, hajdemo rećimanji brendovi, vide moje ime na njenom profilu (ili njenih brendova KKW Beauty i KKW Fragrance) - postoji velika vjerojatnost da će mi se javiti za suradnju.

Koliko je općenito teže ili lakše probiti se u svijetu influencera u SAD-u nego kod nas?

Mislim da je puno lakše probiti se u Hrvatskoj s obzirom na to da jeopćenito manja populacija, a samim time i konkurencija. Ali mislim da u Hrvatskoj i dalje ljudi ne gledaju na influencere kao na profesionalce, dok su u Americi svjesni da je to danas glavni oblik marketinga.

Prepoznaju li vas na ulicama?

Prepoznaju, a to mi je jedan od najdražih trenutaka zaista. Moj sadržaj je namijenjen ženama od 18 do 35 godina, a one mi najčešće i priđu. Većinom to bude "OMG ARE YOU THAT GIRL FROM TIKTOK?" Nevjerojatno mi je i kada na ulici vidim cure da nose moje proizvode, prvi put kada sam to vidjela sam briznula u plač.

Što je zapravo vaš primarni posao, od čega zarađujete?

Primarni izvor prihoda mi je od plaćenih suradnji s brendovima, zatim zarada od kupnje istih (affiliate marketing). Kada vidite da netko stavi "Use my code KOKO for a 20% discount" - u većini slučajeva, influenceru ide tih 20%. Pomažem startup brendovima u consulting ulozi, objašnjavam kako svijet influencer marketinga funkcionira. Prije sam radila i social media management raznim brendovima- vodila Instagram profile, stavljala sadržaj na njihove stranice, odgovarala na komentare, poruke itd. I dalje se bavim šminkanjem, ali manje. Te naravno i prodaja mojih proizvoda.

Jeste li ikad razmišljali okušati se u novinarstvu?

Mislim da ovo što ja radim, u biti i je novinarstvo, samo ne na tradicionalan način. Smišljanje tema koji će privući pažnju, znati kako baratati s kamerom, osvjetljenje, zvuk, snimanje, editiranje, postavljanje na razne platforme gdje svaka zahtjeva nešto drugačije. Tu zaista ima jako puno posla, i nikada ne staje. Ponekad zavidim ljudima koji imaju uredski posao, kada dođu kući ne gledaju mailove i službeni telefon, imaju godišnji (i to plaćeni) dok influenceri trebaju biti aktivni non stop. To zaista nije lako. Kada ljudi znaju sprdati ovaj posao, i kažu "ma što ona se samo fotka"; obično kažem: Ajde ti onda ako je tako lako. Biti to što jesi, pred tolikom gomilom ljudi, gdje svi misle da imaju pravo reci svoje mišljenje o tebi.

Imate li neke nove poslovne planove nakon lansiranja kolekcije odjeće?

Uvijek imam puno planova i ideja, no ne pričam previše o njima prije nego se pretvore u djelo.