Ostalo

Lana Jurčević prozvala Mamićevu snahu? 'Svi odjednom pokreću kozmetičke brendove, od poštara do...

Čini se kako imamo novi hit među poznatim Hrvaticama koje si to mogu priuštiti - pokretanje vlastitih beauty brendova.

Tabloid.hr
17.06.2020 09:10

Lana Jučević odavno nije samo pjevačica, već je i vlasnica beauty brenda koji je vrlo popularan među Hrvaticama.

No, čini se kako nema previše tolerancije prema ostalim poznatim Hrvaticama koje pokreću nešto slično. To je jasno dala do znanja na Facebooku na kojem je iskomentirala kako "odjednom to svi rade".

"Ajme, hit. Svi odjednom pokreću kozmetičke brendove, od poštara do knjigovotkinje i svi od reda imaju shimmer oil, shimmer sprej i svi od reda se zovu ili beach ili glow. Ovo je postalo bolje od dezinficijensa. Ajme kako će nam ekonomija procvjetati. Jupi", poručila je Lana, vlasnica brenda La Piel.

Za prikaz nam je potreban tvoj pristanak za umetanje sadržaja s društvenih mreža i trećih pružatelja usluga.

Iako nije nikoga javno prozvala, potpuno je jasno kako se referirala na Tiju Mamić i njezinu prijatelljicu i vizažisticu Ladu Mitrašinović koje posljednjih tjedana vjerno reklamiraju svoj proizvod na društvenim mrežama.

Njihov se brend zove Bela Glow te nudi Glow&Go puder losion za tijelo, a sudeći po reakcijama žena, mogao bi biti velika konkurencijaLaninim proizvodima koji zasad ipak imaju nešto širi spektar.

"Možda će neke mlađe generacije više sličnosti našeg proizvoda naći u proizvodima obitelji Kardashian, i to je apsolutno u redu, no Scott Barnes je make up artist koji je početkom milenija postavljao neke od najslavnijih trendova. Kao osoba koja se bavila i fotografijom na fakultetu, upravo je on imao jako dobar feeling za to kako make up treba izgledati on i off the set. Baš on zaslužan je za početak 'J.Lo ludila', kreirajući njen izgled i stavljajući je na naslovnice svih svjetskih uglednih časopisa. Pokazalo se kako većina mojih klijentica sve više priželjkuje taj osunčani ljetni izgled, no isto tako jako puno njih ne želi svoju kožu izlagati štetnom utjecaju sunca. Kako sam ja ipak generacija koja je slavila i pratila karijeru slavnog i neponovljivog Scotta Barnesa, taj J.Lo glow bio je nešto čemu sam i sama težila. Puder losion za tijelo Glow&Go pruža vam upravo taj osunčani sjaj zdrave i njegovane kože", otkrila je jednom prilikom Lada.

"Jako sam sretna i uzbuđena zbog ovog proizvoda. Lada i ja oduvijek smo prijateljice i nekako stalno sanjarimo o projektu kojim bismo zaokružile neke zajedničke misije i vizije. Prilikom stvaranja Glow&Go-a, ono čime smo se vodile bilo je to da ovo bude isključivo hrvatski proizvod i ponosna sam na sve naše partnere koji su nam u ovim kompliciranim trenucima omogućili da dobijemo proizvod o kojem smo dugo maštale. Iako nismo tako planirale, ali ispalo je kako su na samom projektu Glow&Go surađivale samo žene koje su se od samog početka priključile svim srcem i bile podrška jedna drugoj u svakoj situaciji', dodala je mamićeva snaha Tia.

Zanimljivo, PR tekst za njihov proizvod u prvoj rečenici imao je staru, dobru poslovicu koja bi mogla opisivati i ovu situaciju.

"Žena je ženi vuk - koliko često smo ovu uzrečicu čule i koliko puta doživjele? Moramo li kročiti kroz život vjerujući da je ovo pravilo, a ne iznimka i moramo li mlađe generacije snažnih žena učiti kako se obraniti umjesto kako biti prava podrška?"

Hmmm...