Ostalo

Ljubavno stanje nacije analizirao Viberov Kupid

Kako Valentinovo utječe na vaše emocionalno stanje? Jeste li ikad poljubili žapca" kako biste došli do svog princa iz snova? Jeste li poželjeli lud i nezaboravan seks" kako biste obilježili prigodu?

Promo
17.02.2017 09:01

Jeste li poželjeli lud i nezaboravan seks" kako biste obilježili prigodu ili ste sačuvali svu svoju ljubav – samo za sebe?

Ova i brojna druga pitanja postavio je korisnicima jedne od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, omiljene u regiji – Vibera - njezin prvi lokalno razvijen ljubavni bot", u suradnji s bugarskom visokotehnološkom softverskom tvrtkom " Connecto" .

Pokrenuta u čast Valentinova, ova važna novost u Viberu zabilježila je dojmljive rezultate u uspostavljanju sadržajem bogate, dvosmjerne digitalne automatizirane komunikacije s angažiranim korisnicima Vibera, koji su se predbilježili za praćenje Viberovih nacionalnih javnih računa ( Public Account ), potaknuti ovom i drugim prilikama i temama koje Viber pokriva putem ovog jedinstvenog kanala. Tako da, umjesto da razgovarate o vrućoj temi ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, frizerom ili psihijatrom, Viber je predstavio svog vlastitog digitalnog boga ljubavi, Kupida " kako bi vam bio na usluzi za pitanja srca".

Viberov ljubavni bot, osim što postavlja pitanja iz Ljubavnog kviza" i vodi svoje partnere u konverzaciji kroz duhovitu priču, također na kraju razgovora daje konačnu definiciju koja ste vrsta ljubavnika" i prijedloge kako provesti ovaj blagdan na najugodniji mogući način.

Više od 127 000 Viberovih korisnika u Hrvatskoj , Grčkoj, Mađarskoj, Srbiji i Bugarskoj riješilo je " Ljubavni kviz", pri čemu je Sam(a) za Valentinovo" dominantan profil ljubavnika (oko 25 % od ukupnog broja) među damama (preko 60 %) i muškarcima (oko 40 %) u svih 5 zemalja. Najmanje zastupljen profil u svim zemljama bile su "Kraljice drame" (manje od 10 % ), s izuzetkom Mađarske (Neumorni partijaner", sličan postotak). Tradicionalni "Pravi romantičari" otkriveni su među otprilike 15 % Hrvata, Grka i Bugara i 10 % Mađara i Srba, pri čemu su žene otvorenije prema izražavanju svojih ljubavnih sklonosti od muškaraca (više od 50 % ispitanika).

U Lijepoj našoj, kako smo već spomenuli, dominiraju "Sam(a) za Valentinovo" (25%), a slijede ih u stopu " Kraljevi i kraljice kauča , vođeni egidom "moj dom, moj dvorac!" te "Pravi romantičari".

Očekuje se da će šira primjena botova biti usvojena u našoj regiji u nadolazećem razdoblju, kao sljedeći veliki korak u olakšavanju dopisivanja, razmjeni važnih informacija i donošenju odluka unutar brojnih aspekata poslovanja, privatnog i javnog života. Zato nema boljeg načina za najavu ovih pozitivnih promjena, nego putem razgovora o ljubavi" – budući da nam ljubav daje hrabrost" za prihvaćanje novoga.