Jeste li poželjeli lud i nezaboravan seks" kako biste obilježili prigodu ili ste sačuvali svu svoju ljubav – samo za sebe?
Ova i brojna druga pitanja postavio je korisnicima jedne od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, omiljene u regiji – Vibera - njezin prvi lokalno razvijen ljubavni bot", u suradnji s bugarskom visokotehnološkom softverskom tvrtkom " Connecto" .
Pokrenuta u čast Valentinova, ova važna novost u Viberu zabilježila je dojmljive rezultate u uspostavljanju sadržajem bogate, dvosmjerne digitalne automatizirane komunikacije s angažiranim korisnicima Vibera, koji su se predbilježili za praćenje Viberovih nacionalnih javnih računa ( Public Account ), potaknuti ovom i drugim prilikama i temama koje Viber pokriva putem ovog jedinstvenog kanala. Tako da, umjesto da razgovarate o vrućoj temi ljubavi sa svojim najboljim prijateljem, frizerom ili psihijatrom, Viber je predstavio svog vlastitog digitalnog boga ljubavi, Kupida " kako bi vam bio na usluzi za pitanja srca".
Viberov ljubavni bot, osim što postavlja pitanja iz Ljubavnog kviza" i vodi svoje partnere u konverzaciji kroz duhovitu priču, također na kraju razgovora daje konačnu definiciju koja ste vrsta ljubavnika" i prijedloge kako provesti ovaj blagdan na najugodniji mogući način.
Više od 127 000 Viberovih korisnika u Hrvatskoj , Grčkoj, Mađarskoj, Srbiji i Bugarskoj riješilo je " Ljubavni kviz", pri čemu je Sam(a) za Valentinovo" dominantan profil ljubavnika (oko 25 % od ukupnog broja) među damama (preko 60 %) i muškarcima (oko 40 %) u svih 5 zemalja. Najmanje zastupljen profil u svim zemljama bile su "Kraljice drame" (manje od 10 % ), s izuzetkom Mađarske (Neumorni partijaner", sličan postotak). Tradicionalni "Pravi romantičari" otkriveni su među otprilike 15 % Hrvata, Grka i Bugara i 10 % Mađara i Srba, pri čemu su žene otvorenije prema izražavanju svojih ljubavnih sklonosti od muškaraca (više od 50 % ispitanika).
U Lijepoj našoj, kako smo već spomenuli, dominiraju "Sam(a) za Valentinovo" (25%), a slijede ih u stopu " Kraljevi i kraljice kauča , vođeni egidom "moj dom, moj dvorac!" te "Pravi romantičari".
Očekuje se da će šira primjena botova biti usvojena u našoj regiji u nadolazećem razdoblju, kao sljedeći veliki korak u olakšavanju dopisivanja, razmjeni važnih informacija i donošenju odluka unutar brojnih aspekata poslovanja, privatnog i javnog života. Zato nema boljeg načina za najavu ovih pozitivnih promjena, nego putem razgovora o ljubavi" – budući da nam ljubav daje hrabrost" za prihvaćanje novoga.