Kalašnjikov , legendarni ruski proizvođač oružja, pogođen američkim sankcijama nametnutim Rusiji, predstavio je svoj novi logo, crveno-crni znak "CK" te novo geslo i najavio da poslovanje širi na liniju odjeće, noževa i opreme za preživljavanje.
Sibirska tvrtka koja proizvodi najpoznatiju i najrabljeniju jurišnu pušku na svijetu izdvojila je više od 380.000 dolara za redizajn svoje marke i kampanju koju je predstavila u utorak.
Novi logo "CK", što je kratica za Kalashnikov Concern i ne smije se miješati s američkim dizajnerom odjeće Calvinom Kleinom, sastoji se od crno-crvenih slova u jednom bloku i oblikom podsjeća na spremnik puške AK-47.
Boje crvena i crna odgovaraju zastavi Udmurtije u zapadnom Sibiru gdje su smještene koncernove tvornice.
Proizvođač je lansirao i novi slogan, preciznije dva slogana, na engleskom "Protecting Peace" (Štiteći mir), odnosno na ruskome "Oružje mira" ili "Oružje svijeta" jer "mir" na ruskome znači i "svijet" i "mir".
Automatska puška AK-47 jedan je od ruskih simbola u svijetu, a novi logo "odražava temeljna načela tvrtke: pouzdanost, odgovornost, lakoću uporabe", rekao je generalni direktor Aleksej Krivoručko.
Tvrtka će odsad proizvoditi "odjeću za sportske strijelce i lovce" pod imenom Kalašnjikov.
Djelatnost se širi i na proizvodnju pribora, napose noževa.