Ostalo

Mark Zuckerberg dobio 'oštru' konkurenciju

Argentinski odvjetnik Mariano Torrubiano napravio je stranicu sličnu Facebooku, ali za farmere - SojaBook. Naime, njegova stranica nastala je po uzoru na najpopularniju društvenu mrežu, ali ciljani korisnici su većinom farmeri koji raspravljaju o trgovini pšenicom, skladištenju, silosima...

Z.H. - HINA
16.11.2011 08:16

Umjesto stavljanja slika prijatelja i obitelji, članovi nove argentinske društvene mreže dijele fotografije svojih krava ili polja soje i "lajkaju" slike novih modela traktora, oformivši tako, po uzoru na Facebook , SojaBook (www.sojabook.com). "SojaBook povezuje farmere s njihovim svakodnevnim potrebama", kazao je 31-godišnji Mariano Torrubiano , argentinski odvjetnik koji je pokrenuo tu stranicu prije mjesec dana.

Za sada SojaBook ima skromnih 1.000 korisnika, ali se Torrubiano nada da će narasti na 10.000. Korisnici na SojaBooku raspravljaju o trgovini pšenicom, globalnim cijenama roba, skladištenju, silosima..., a nađe se i oglas "prodaja polja u provinciji La Rioja. Kontaktirajte me".

Argentinci su među vodećim proizvođačima soje na svijetu, ali i među vodećim korisnicima društvenih mreža.

Ostaje za vidjeti hoće liTorrubiano uspjeti poput osnivača i vlasnika Facebooka - Marka Zuckerberga .