Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
NOVA VRSTA FACEBOOKA

Mark Zuckerberg dobio 'oštru' konkurenciju

Argentinski odvjetnik Mariano Torrubiano napravio je stranicu sličnu Facebooku, ali za farmere - SojaBook. Naime, njegova stranica nastala je po uzoru na najpopularniju društvenu mrežu, ali ciljani korisnici su većinom farmeri koji raspravljaju o trgovini pšenicom, skladištenju, silosima...

Image
Foto: sojabook.com/
Z.H./Hina/ 16.11.2011. u 8:16
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Umjesto stavljanja slika prijatelja i obitelji, članovi nove argentinske društvene mreže dijele fotografije svojih krava ili polja soje i "lajkaju" slike novih modela traktora, oformivši tako, po uzoru na Facebook, SojaBook (www.sojabook.com). "SojaBook povezuje farmere s njihovim svakodnevnim potrebama", kazao je 31-godišnji Mariano Torrubiano, argentinski odvjetnik koji je pokrenuo tu stranicu prije mjesec dana.

Za sada SojaBook ima skromnih 1.000 korisnika, ali se Torrubiano nada da će narasti na 10.000. Korisnici na SojaBooku raspravljaju o trgovini pšenicom, globalnim cijenama roba, skladištenju, silosima..., a nađe se i oglas "prodaja polja u provinciji La Rioja. Kontaktirajte me".

Argentinci su među vodećim proizvođačima soje na svijetu, ali i među vodećim korisnicima društvenih mreža.

Ostaje za vidjeti hoće li Torrubiano uspjeti poput osnivača i vlasnika Facebooka - Marka Zuckerberga.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Životna priča

TKO JE EMA LUKETIN? Ljubila poznatog influencera, a sada uživa u ljubavi s beogradskim fotografom

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba