Umjesto stavljanja slika prijatelja i obitelji, članovi nove argentinske društvene mreže dijele fotografije svojih krava ili polja soje i "lajkaju" slike novih modela traktora, oformivši tako, po uzoru na Facebook , SojaBook (www.sojabook.com). "SojaBook povezuje farmere s njihovim svakodnevnim potrebama", kazao je 31-godišnji Mariano Torrubiano , argentinski odvjetnik koji je pokrenuo tu stranicu prije mjesec dana.
Za sada SojaBook ima skromnih 1.000 korisnika, ali se Torrubiano nada da će narasti na 10.000. Korisnici na SojaBooku raspravljaju o trgovini pšenicom, globalnim cijenama roba, skladištenju, silosima..., a nađe se i oglas "prodaja polja u provinciji La Rioja. Kontaktirajte me".
Argentinci su među vodećim proizvođačima soje na svijetu, ali i među vodećim korisnicima društvenih mreža.
Ostaje za vidjeti hoće liTorrubiano uspjeti poput osnivača i vlasnika Facebooka - Marka Zuckerberga .